MPC2000XL OS update Probleem

CraZ

..
Lid sinds
4 juli 2001
Berichten
2.749
Dag lieve mensen,

Mijn MPC2000XL hangt in een OS update. Update geladen.. flash ge-update. De MPC vraagt om een restart... dat doe ik. Disk erin.. er gebeurt iets.. maar dan blijft hij hangen, met een enkele horizontale lijn in het display, en verder niets. Opnieuw uit/aan.. zelfde proces. Vraagt om disk, krijgt disk... tik tik.. streep in beeld.

Iemand dit eerder gezien? Oplossingen, ideeën? Alles is welkom.

Cheers,

EJ
 
Ik ben geen expert, maar mijn reactie op zulk een error zou zijn om te trachten ergens online het oude OS trachten te vinden en dat eerst terug proberen te zetten. Dan opnieuw de update proberen. En blijft de gouden regel : Do not fix if not broken... kan je veel narigheid besparen.
Kijk even hier : MPC Operating Systems - MPC OS Updates For Akai & JJOS
 
Ik heb die update nodig om de flash-drive aan te praat te krijgen. Daar begon de ellende mee.

Dan moet ik even achter een oud OS aan. Nou heb ik natuurlijk geen énkele computer meer waar een 3.5" floppy drive in zit.. haha.. maar wellicht dat iemand me dáár dan mee kan helpen.
 
Ik heb niet lang geleden een cf reader in mijn mpc2000xl gezet en heb als het goed is de os op schijfje gebruikt.

Ik kan ff kijken of ik een kopie kan maken met usb diskette station om op te sturen. Weet alleen niet of een diskette niet ergens gewiped wordt onderweg in één van de postnl scanapparaten?
 

Hier nog wat info.
Welke drive wil je erin zetten
 
Back
Top