Italo disco op filmfestival Rotterdam

De film bekijken moet je dit jaar online, helaas. Dat kan op Festival Scope Pro en dat is enkel voor programmeurs van zalen, makers, journalisten en andere professionals....Interessante film op zich, volgens mij zag ik zelfs nog DJ Hell er in voorbij komen.

Voor mij blijft I-F de man die Italo voor de hele wereld opnieuw populair/salonfahig gemaakt heeft met zijn Mixed Up In The Hague mixtapes en zijn radiozenders. Ik hoop dat 'ie er ook in zit...
 
Laatst gewijzigd:
De film bekijken moet je dit jaar online, helaas. Dat kan op Festival Scope Pro en dat is enkel voor programmeurs van zalen, makers, journalisten en andere professionals....Interessante film op zich, volgens mij zag ik zelfs nog DJ Hell er in voorbij komen.

Voor mij blijft I-F de man die Italo voor de hele wereld opnieuw populair/salonfahig gemaakt heeft met zijn Mixed Up In The Hague mixtapes en zijn radiozenders. Ik hoop dat 'ie er ook in zit...
Ik vind die BH808303 periode vele malen beter dan die gladde italo bizniz waar een hoop poseurs op afkomen. Maar je hebt gelijk hij heeft het wel goed onder de aandacht gebracht. Maar aangezien ze daar bij IFM zo tegen 4 to the floor zijn is dat wel raar (wordt nogal met dedain over gedaan en besmuckt lachen enzo met een pinkje omhoog thee drinken dat geloel), want italo is de schlager tak van electronische muziek.
 
online, helaas. Dat kan op Festival Scope Pro en dat is enkel voor programmeurs van zalen, makers, journalisten en andere professionals...
>
Why can I see a film only once?
This is for security reasons. We don't want users to pass their log in details to other people. If you wish to invite a colleague to watch a film, please suggest him/her to join. If you wish to invite a non-professional, please suggest him/her to become a film professional!

Ok, is dat lastig? :L
 
er zijn echt wel hele mooie verhalen te vertellen hoor over de mid 80's Italo scene. Denk aan mooie dames Ferrari Testarossa's en jupiter 8's ;)
 
werkt niet buiten NL - kan er dan iemand binnen NL zo 't helemaal kijken?
 
De film bekijken moet je dit jaar online, helaas. Dat kan op Festival Scope Pro en dat is enkel voor programmeurs van zalen, makers, journalisten en andere professionals....Interessante film op zich, volgens mij zag ik zelfs nog DJ Hell er in voorbij komen.

Voor mij blijft I-F de man die Italo voor de hele wereld opnieuw populair/salonfahig gemaakt heeft met zijn Mixed Up In The Hague mixtapes en zijn radiozenders. Ik hoop dat 'ie er ook in zit...
Ferenc :luv: (not gay)
 
Back
Top