Spitfire Audio BBC Symphony Orchestra library

ik heb die, is de moeite, deze is normaal gratis verkrijgbaar als men inschrijft, dan krijg je 3 tal dagen later de bevestiging met de download. leuke plugin, soort orkest die men kan bouwn,bewerken, leren waar welke instrumenten zitten enz...
 
Kan je die plugin gewoon in een standaard DAW gebruiken, of heb je daar nog speciale randapparatuur voor nodig?
 
Ik gebruik hem gewoon in Studio One DAW, standaard DAW zou geen probleem dus mogen zijn
 
Goed - ik heb een account genomen en de vragenlijst ingevuld. Binnen twee weken zou ik nu een gratis orchestral library moeten krijgen. Ben benieuwd.
 
het is idd 14 dagen wachttijd in plaats van 3tal dagen. was het vergeten.
 
Geeft niet, als het verder gratis is heb ik geen klagen. De vragenlijst was ook te doen.
 
Help - mijn hoofd loopt om! Heel leuk allemaal, maar ik parkeer dat nu even. Anders kom ik aan mijn eigen plannen voor vandaag niet meer toe. ;)
 
Tnx, heb me maar ff aangemeld, ondertussen heb ik net alle LABS gedownload (20GB) :P
 

Attachments

  • 1643120921470.png
    1643120921470.png
    103,2 KB · Bekeken: 89
Tnx, heb me maar ff aangemeld, ondertussen heb ik net alle LABS gedownload (20GB) :P

Kijk, je kunt voorlopig vooruit ;-)

Zit mooi spul tussen die LABS.
Vind het interface & kleurkeuze & legending her & der 'apart' (= eigenzinning en/of onhandig),
maar voor dergelijk goed klinkend spul voor nop hoor je mij niet klagen :halleluja
 
LABS gaat 'm voor mij niet worden, ik krijg dit te zien:

Screenshot.png


Als ik pech heb krijg ik later bij de Spitfire Audio BBC Symphony Orchestra library net zo'n schermpje!
 
Back
Top