Synthforum Contest 2021: de uitslag

Twee topics om na te babbelen?

Gaaf om mee te hebben gedaan en te horen waar iedereen allemaal mee bezig is! Heel gevarieerd allemaal. Had er wel een flinke kluif aan om er doorheen te werken, maar was ook de moeite waard. Winnaars gefeliciteerd, bedankt voor het organiseren en tot volgend jaar!
 
Mijn eigen inzending staat verdiend onderaan, maar sommige inzendingen die ik in de top 10 had verwacht staan nog niet eens voorbij de middenmoot, terwijl inzendingen die ik onderaan had verwacht veel hoger zijn geëindigd... Ik snap niet zo veel van de uitslag. De winnaar is dan weer wel dik verdiend, dat was ook 1 van mijn favorieten.
 
Zoals Trump zou zeggen: I need you to find 19 votes.

Zonder gekheid, gefeliciteerd Dr. En dank allen voor de fijne contest, weer veel interessante tracks gehoord. Ik ben heel tevreden met m'n eigen plekje en heb veel leuke reacties gehad.
 
[..] sommige inzendingen die ik in de top 10 had verwacht staan nog niet eens voorbij de middenmoot, terwijl inzendingen die ik onderaan had verwacht veel hoger zijn geëindigd [..]
Idem. Nou ja, over smaak valt niet te twisten… :)

Maar met de top 3 kan ik het helemaal eens zijn :okdan:
 
Het was spannend tot het einde. Gefeliciteerd @Dr van Lansberg met de winst, mooie lounge track en zeker verdiend. Ook felicitaties naar mijn buddy @Mr_Synth en iedereen op de 3e plaats. Ik ben zelf ook zeer content met zoveel stemmen dat ik heb gekregen. Dank aan iedereen die op me gestemd heeft. Kan nu al niet wachten om aan de inzending van dit jaar te beginnen. :okdan:
 
Heel wat variatie en verrassende nummers zorgden ervoor dat deze jubileumcontest spannend was tot op het laatste ogenblik.
Proficiat aan ALLE deelnemers en uiteraard ook aan de winnaars!
Het beluisteren van alle nummers vergde wat tijd maar de excel file was een handige tool.
Zelf had ik nooit gedacht met m´n muziekje op nummer 3 te eindigen 😳
Dank iedereen voor het meedoen, luisteren en stemmen!
Wacht niet tot eind dit jaar om nog tracks te posten!

Cheers,
Exo. :mega:
 
Helaas, niet laatste, maar gedeelde 66e plek :P

Erg veel variatie en top-tunes dit jaar dus dat is mooi!
 
Mijn eigen inzending staat verdiend onderaan, maar sommige inzendingen die ik in de top 10 had verwacht staan nog niet eens voorbij de middenmoot, terwijl inzendingen die ik onderaan had verwacht veel hoger zijn geëindigd... Ik snap niet zo veel van de uitslag. De winnaar is dan weer wel dik verdiend, dat was ook 1 van mijn favorieten.
Ik zie de uitslag zelf ook niet zozeer als een volgordelijkheid van kwaliteit. Kunst laat zich niet op die manier ranken is mijn mening. Er staan wat mij betreft ook goede “onderaan” en minder goede hoger. Dat is denk ik niet het punt. Het gaat gewoon om
de contest als geheel. Dat er wel een “ winnaar” is, is leuk voor het spel element, maar voor mij minder belangrijk.
 
Gefeliciteerd @Dr van Lansberg. En felicitaties naar @Mr_Synth , @Exoterrestrial , @lowieken , @sKeLeTvM en @SB-SIX .

Was een fijne contest met veel verschillende soorten muziek. Ben weer wat gestegen ten opzichte van vorig jaar. Zeer bedankt voor de stemmen

Nummer van @lowieken was een van mijn favorieten.

Nummer van @Alk een aparte vermelding. Die had wat hoger gemogen in de ranking van mij.
 
Dank voor de felicitaties. Mijn plek vind ik nogal verrassend, mede omdat ik alles behalve tevreden was over bepaalde onderdelen van de mix. Ik heb de track voor het gevoel nogal afgeraffeld vanwege tijdgebrek. Er zijn tracks die ik stukken beter vind. Zo'n uitslag zegt dan ook misschien weer niet zoveel over de kwaliteit en meer over het mainstream gehalte? Hoe dan ook is het ontzettend leuk om hoog te eindigen.


 
@Dr van Lansberg van harte gefelicteerd en des te leuker omdat hij ook nog heel veel werk voor dit forum verzet! (Niks ten nadele van de andere mods hoor!)

Het enige kleine nadeel van de stemprocedure is dat er veel ex eaquo plekken zijn.

Volgend jaar probeer ik laatste te worden, lijkt mij ook nog best moeilijk! 😊
 
Ik vond het echt een feestje dit jaar, en ik ben prettig verbaasd over mijn top 10 notering.
Ik ga nu het hele jaar keihard aan de slag om volgende keer nog hoger te eindigen!
Haha nee hoor, ... hoewel :D
 
Twee topics om na te babbelen?

Bericht door een moderator:
Nee, Dit topic is om te reageren op de uitslag. Het nababbel topic is bedoeld voor suggesties, opmerkingen of ideeën ten aanzien van de contest. Dat is ook de reden dat ik posts die niet over de uitslag gaan, heb verplaatst naar het nababbel andere topic.
 
Back
Top