flyweight
Life is modulating everything modulating everythin
Als je wil heb ik deze chords in de aanbieding.
Chord pack met 5 chords voor 5 euro.
Voor 2 euro meer krijg je er 3 omkeringen bij.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Ja anders kan je geneigd zijn ook om je drum arrangement al heel vullend te maken. Zo vullend dat het weinig ruimte laat voor andere elementen. Wel kan je zo soms helemaal de groove van een track vast leggen en dan later bepaalde drum sporen vervangen door andere instrumenten zodat het geheel ritmisch heel mooi meegaat.Ik hoorde van de week een mooie van technoproducer Reinier Zonneveld. Hij doet de drums altijd als laatste.
Meestal begint hij bewust met de melodie of de bas, omdat de drums hem (onbewust) een bepaalde richting op duwen. Daarna bedenkt hij een akkoordprogressie en voegt hij laagjes toe. Pas als hij genoeg heeft voor het arrangement neemt hij de drums op.
Deze aanpak heb ik net zelf toegepast voor een opzetje, en dat werkt goed
Dat is ook heel difficult; 'de kunst van het weg laten' speelt hier een rol...Zo vullend dat het weinig ruimte laat voor andere elementen.
Die hele template heb ik trouwens nooit echt gebruikt haha.
ikEn wie luistert ernaar in dit overdadigde muziek internet industrie?
Wat is "echt" componeren?Wat als ik echt zou beginnen met componeren?
Dit klopt toch echt niet. Spotify is misschien niet heel erg gul, maar schijnbaar betalen ze circa €3-4 per 1.000 streams uit. Dus op 3 miljoen zou dat zo'n €10.000-12.000 zijn. Lijkt me toch een leuk zakcentje voor iets dat je maar 1x hebt hoeven opnemen. Weet ook van een aantal leden hier die regelmatig (per kwartaal?) een paar honderd euro ontvangen van Spotify terwijl ze echt geen miljoenen streams hebben.Geld verdienen?Ha,iemand die 3 miljoen streams op spotify heeft gehaald kreeg een cheque van 17 dollar.