Waar blijft het nieuws?

Eprom

Ouwe rot
Lid sinds
27 juli 2021
Berichten
540
Locatie
Gelderland
Normaal gesproken zou nu de NAMM show plaatsvinden en was dit DE tijd waarop audio fabrikanten hun nieuwste speeltjes voor het komende jaar aankondigen en demonstreren.
Maar nu de NAMM show verplaatst is naar juni is er opvallend weinig synthesizer nieuws. Toch hoop ik dat er de komende dagen wel iets naar buiten komt.
 
Fabrikanten hebben het lastig door tekorten van componenten en andere materialen. Je kunt nu iets aankondigen dat vers uit het R&D-lab rolt, maar beetje een domper voor de potentiele koper als je gelijk erbij moet vertellen dat het pas in Q4 leverbaar is. Dan de aankondiging ook maar opschuiven.

Nou ja, Uli B. roept soms al heel vroeg dingen, dat wel. Maar dat is Uli...
 
Nou ja, Uli B. roept soms al heel vroeg dingen, dat wel. Maar dat is Uli...

Die lijkt het padje ook weer wat verder uit het zicht verloren te hebben, of houdt van practical jokes... 8o)

'Hij' kondigde gisteren wat mics aan waar de liefhebber meteen van dacht: hej, ze gaan ribbon-mics doen (clones van RCA, Coles),
maar 't blijken condensor-mics met USB, dus no ribbon, no XLR. :z
 

Casio CT-S1000V, vocal Synthesizer with sampling & text to speech​


Casio-Casiotone-CT-S1000V-.001.jpeg
 
Nou ja, Uli B. roept soms al heel vroeg dingen, dat wel. Maar dat is Uli...
Uli begint bij wijze van al met roepen voordat de orginele bedenker/fabrikant van de synth die hij gaat klonen het origineel überhaupt bedacht heeft.
 
Casio CT-S1000V, vocal Synthesizer with sampling & text to speech
Op Casio stemmen?:okdan:
Tja, ik heb het even opgezocht.


Ik denk niet dat er nog veel op de markt komt dit jaar.
Corona brengt veel verwarring en hoop management problemen met zich mee.
En daardoor zijn er een hele hoop deals niet door gegaan. (of ze bewaren het voor betere tijden.)
 
Back
Top