One Sample / Whole Song [Pictures at an Exhibition]

Ach je bent op die manier wel van de straat :):D

hè hè, wens; kun je het stiekje delen, de sample dan...... als wav bestand, dus de originele opname.
sinds kort werk met samples en DAW projekten (al doen Bitwig Studio, idd, die heb ik, en Ableton en Reaper otomatisch 32float voor hun projekten, ik doe dat tegenwoordig ook in Cubase Pro 11, en Wavelab Pro 11 en andere programma's), vreemde tussenzin, die waaruit ik nu weer wat moet halen, resamplen; ik werk op 32float/48.000Hz, vanwege de vele manipulaties, veel samples klinken toch al 'lo-fi', of hebben een zeer afwijkend spectrum, veel (in)harmonics.
het kan, maakt het veel uit? rounding errors kunnen artefakten veroorzaken, normaal gebruik ik die, beter; ik misbruik effekten... maar hoe hoger de kwaliteit...

al is mijn field recorder 24bit/48.000Hz, max... voor nabewerking maakt dat niet immens uit, wanneer b.v. Wavelab Pro 11 in 64float gaat werken, maar vaak afzakt naar 32float, vanwege plugins..

goed, genoeg over techniek..

en nogmaals, mijn dank voor OSC cycles, en gebruik daar idd Bitwig Studio voor. ik blijf hangen voor een tijd op versie 4.08, wacht totdat er echt iets nieuws komt, zoals Abletone Live 11 suite, en de reeks M4L devices die ik heb gekocht, ik werk eksperimenteler in Live 11 Suite dan Bitwig...
ik heb een aantal projekten gebaseerd daarop, nog niet gebruikt voor tracks.

zal het stiekje in Bitwig Studio gaan gebruiken, leer ik Bitwig beter, al ken ik het zeker, dus; beter gezegd; de volledige mogelikheden. ik verlies me nogal in de mogelikheden van Live 11 suite (en ik heb ook Modulat... en andere modulatie devices...).

goed, ga ik hier uitweiden over.... in jouw thread!!

ik gebruik altijd mijn eigen samples, maar het is eens een goede manier, om buiten mijn focus te werken.

goed. blijft een prachtding, wat je hebt gemaakt, en de elastique synth exists, now...
 
Tuurlijk mag je de sample hebben Vink. Ik heb hem al als WAV aan je toegestuurd.
Mocht je vragen hebben dan kun je deze
altijd stellen. Dat is het mooie van een forum als dit. :okdan:
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top