[Ambient] Dionian Bells

Yawgmoth

Moderator
Staff member
Lid sinds
4 januari 2002
Berichten
6.262
Locatie
Grou
Hallo,

Weer eens wat afgemaakt. U hoort de Wavestate (Dionian Bells en Anchient Sunlight Choir), ondersteuning van wat percussie vanuit Battary en wat bas en gitaar met patches vanuit Kontakt. Feedback wordt altijd op prijs gesteld!

 
Sfeervolle track, fijn om te beluisteren
🙂👍
 
je hebt echt een film noir sfeertje weten te pakken. Ook mooi dat ik je eigen stijl begin te herkennen.

Kwa feedback, ik vind het zelf een beetje een lastige track. Dat komt omdat ik zelf wat moeite heb met de akkoord progressies in de track (het buiten de maat plaatsen van akkoord wisselingen en het zijn voor mij niet echt logische progressies tussen gewone en dim akkoorden), ook de gortdroge en volgens mij live ingespeelde drums vind ik een beetje vertragend werken, het sleept nogal. Maar goed, dat is meer iets van mij denk ik aangezien ik nogal van de cleane progressies ben.

Gevolg is wel dat het een een film noir sfeertje daardoor heeft en het absoluut een eigen stijl is en dat kan ik alleen maar waarderen!
 
je hebt echt een film noir sfeertje weten te pakken. Ook mooi dat ik je eigen stijl begin te herkennen.

Kwa feedback, ik vind het zelf een beetje een lastige track. Dat komt omdat ik zelf wat moeite heb met de akkoord progressies in de track (het buiten de maat plaatsen van akkoord wisselingen en het zijn voor mij niet echt logische progressies tussen gewone en dim akkoorden), ook de gortdroge en volgens mij live ingespeelde drums vind ik een beetje vertragend werken, het sleept nogal. Maar goed, dat is meer iets van mij denk ik aangezien ik nogal van de cleane progressies ben.

Gevolg is wel dat het een een film noir sfeertje daardoor heeft en het absoluut een eigen stijl is en dat kan ik alleen maar waarderen!

Bedankt voor de feedback! Kan ik zeker wat mee voor de volgende track.
 
Ik vind die akkoordwisselingen wel tof. Zo afwijkend zijn ze trouwens ook niet echt. Verder ook een leuke track. Misschien dat de drums een tikje zachter en/of wat gruiziger hadden gekund om ze wat minder 'in your face' te maken, maar ook nu niet echt storend. Zou best wat verder uitgewerkt kunnen worden.
 
Heel gaaf. De akkoorden liggen mij prima, my cuppa.. :)

Alleen, die drums teasen me net iets te veel. Ho, drums, nice, oh toch niet, ah toch wel.. dat een beetje.
 
Back
Top