• Het Marktplaats Archief kan als naslagwerk worden gebruikt. Alle advertenties die in het archief staan, zijn gesloten en dus niet meer actief. De aangeboden producten zijn niet meer te koop. Advertenties worden naar dit archief verplaatst als de eigenaar de advertentie heeft gesloten of wanneer er langer dan 30 dagen geen activiteit op een advertentie is geweest.

    Het heeft dus geen zin om de aanbieders te benaderen met vragen over een product dat niet langer te koop wordt aangeboden. Doe dit dan ook niet. Het voorkomt ergernis.

3 jaar naar het buitenland, wat spul dat weg moet...

Prijs
1.5 Euro
Conditie
Gebruikt/vertoont lichte gebruikssporen

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
693
Locatie
Augusta GA USA
Ik ga een aantal jaren naar het buitenland en moet mijn studio opruimen en ergens opslagen.
Ben al wat zaken tegen gekomen die ik echt wel weg wil, een paar andere zaken die voor de juiste prijs weg mogen.
Alles werkt perfect tenzij anders vermeld in de tekst.
Zie hier de lijst:
Axeloti met euroloti shield en alu front paneel (DIY nog af te werken) --- 50€
Dual DS-8 van Marc Bareille (DIY) --- 50€
Crowminius (DIY) --- 150€
CrowBX single voice (DIY) --- 150€
Drum Box 1: HC-2 syntherjack & MPS elektro-music (DIY) --- 150€
Drum Box 2: Clangora + SDSV syntherjack (DIY) --- 150€
Alesis MidiVerb 3 - 50€
Korg DRV-2000 - 50€
Ibanez HD-1000 - 50€
Behringer ADA8200 - 90€ (2 stuks beschikbaar)
Boss SE-50 - 75€
Yamaha REX50 - 75€
Boss GT-10 - 225€
9090 Trevor Page (direct outs moeten eens nagezien worden) (DIY) --- 800€
AKAI MPK49 - 50€
Yamaha A3000 + SCSI2SD + allerlei SCSI spullen (zips en PCI) - Verkocht
Top of the bill: JurgenHaible Living vocoder (DIY) (moet nog afgewerkt worden: 100% gesoldeerd, frontpaneel klaar, werkt, finale assemblage nog te doen) - 1250€

Foto's hier: One Photo
Als je meer foto's wil, geef maar een seintje!

Ik heb er soms wat prijzen opgeplakt, als het echt gekke dingen zijn, dan hoor ik het graag. Over alles valt te onderhandelen!

Tom
 
Update:

Axeloti met euroloti shield en alu front paneel (DIY nog af te werken) --- 50€ --- Verkocht!
Dual DS-8 van Marc Bareille (DIY) --- 50€ --- gereserveerd
Crowminius (DIY) --- 150€
CrowBX single voice (DIY) --- 150€
Drum Box 1: HC-2 syntherjack & MPS elektro-music (DIY) --- 150€ --- gereserveerd
Drum Box 2: Clangora + SDSV syntherjack (DIY) --- 150€ --- gereserveerd
Alesis MidiVerb 3 - 50€ --- Verkocht!
Korg DRV-2000 - 50€--- Verkocht!
Ibanez HD-1000 - 50€--- Verkocht!
Behringer ADA8200 - 90€ (2 stuks beschikbaar) --- Verkocht!
Boss SE-50 - 75€
Yamaha REX50 - 75€
Boss GT-10 - 225€
9090 Trevor Page (direct outs moeten eens nagezien worden) (DIY) --- 800€
AKAI MPK49 - 50€
Yamaha A3000 + SCSI2SD + allerlei SCSI spullen (zips en PCI) --- Verkocht!
Top of the bill: JurgenHaible Living vocoder (DIY) (moet nog afgewerkt worden: 100% gesoldeerd, frontpaneel klaar, werkt, finale assemblage nog te doen) - 1250€ --- redelijk wat interesse... Laatste kans om een living Vocoder van jurgen Haible te scoren!
 
Dual DS-8 van Marc Bareille (DIY) --- 50€ --- gereserveerd
Crowminius (DIY) --- 150€ -> 125€
CrowBX single voice (DIY) --- 150€ -> 125€
Drum Box 1: HC-2 syntherjack & MPS elektro-music (DIY) --- 150€ --- gereserveerd
Drum Box 2: Clangora + SDSV syntherjack (DIY) --- 150€ --- gereserveerd
Boss SE-50 --- 75€ -> 50€
Yamaha REX50 --- 75€ -> 50€
Boss GT-10 --- 225€ -> 200€
9090 Trevor Page (direct outs moeten eens nagezien worden) (DIY) --- 800€ -> 700€
AKAI MPK49 met stofhoes --- 50€ -> 40€
Top of the bill: JurgenHaible Living vocoder (DIY) (moet nog afgewerkt worden: 100% gesoldeerd, frontpaneel klaar, werkt, finale assemblage nog te doen) - 1250€ --- redelijk wat interesse... Laatste kans om een living Vocoder van jurgen Haible te scoren! -> 1000€

Nieuw:
Ableton Push 2 met koffertje + originele doos + licentie ableton life lite --- 450€
PCB TM3030 (oakley sound 303 clone) pcb komt van werkende unit. --- 80€

Foto's hier: One Photo
Als je meer foto's wil, geef maar een seintje!
Ik heb er soms wat prijzen opgeplakt, als het echt gekke dingen zijn, dan hoor ik het graag. Over alles valt te onderhandelen!

Tom
 
Dit blijft nog over:

Yamaha REX50 -> 50€
Boss GT-10 -> 200€
9090 Trevor Page (direct outs moeten eens nagezien worden) (DIY) -> 700€
AKAI MPK49 met stofhoes -> 30€
Top of the bill: JurgenHaible Living vocoder (DIY) (moet nog afgewerkt worden: 100% gesoldeerd, frontpaneel klaar, werkt, finale assemblage nog te doen) -> 1000€

Nieuw:
Ableton Push 2 met koffertje + originele doos + licentie ableton life lite --- 450€
PCB TM3030 (oakley sound 303 clone) pcb komt van werkende unit. --- 80€

Foto's hier: One Photo
Als je meer foto's wil, geef maar een seintje!
Ik heb er soms wat prijzen opgeplakt, als het echt gekke dingen zijn, dan hoor ik het graag. Over alles valt te onderhandelen!

Tom
 
Laatste beetjes...

Ableton Push 2 met koffertje + originele doos + licentie ableton life lite --- 450€
Boss GT-10 -> 180€
Top of the bill: JurgenHaible Living vocoder (DIY) (moet nog afgewerkt worden: 100% gesoldeerd, frontpaneel klaar, werkt, finale assemblage nog te doen) -> 850€
 
Back
Top