Space Enigma - Keep on Going

kobuz

Ouwe rot
Lid sinds
11 oktober 2012
Berichten
3.300
Locatie
Eindhoven
De Moog Matriarch. Zet de arpeggio op random, geef een paar noten en woooeeeeshhhhh. Wat een space apparaat is het toch. Ik speel in het begin een beetje met de subsquent, maak een loopje daarvan en speel vervolgens met nog wat synths. Ik blijf een sucker voor de P17 Soundtrack preset van de JX8P, nog wat lekkere pads van de prophet rev2 en wat drums van de RD-8 van Behringer door een Boss bx-800.

Maarrrr, uiteindelijk gaat het om die Matriarch. Zet je koptelefoon op, ogen dicht en verdwijn even van de wereld ;-)

 
Lekker hoor!! Goed bezig!! fijne sfeer ook. :mega:
Sub gaat hééééél laag.. lekker :) En JX8p ja!!! super synth nog steeds en die preset was ook mijn favoriete basispatch om vanaf te tweaken. Heerlijke sound!! Heb de Jupiter Xm gekocht onlangs om een soort compacte versie van wat Roland spul te hebben met daarin ook een JX8p maar het is nergens qua romigheid in vergelijk met het origineel. Analoog heeft toch iets wat gewoon lastig te emuleren valt.

Oh.. en gezellig ook dat de kat er ook gezellig bij zit.. al werd em iets teveel denk ik ?:) Tip! Laat ze nooit iets interessants zien op je monitor.. de katten hier springen continue voor het beeld als ze wat zien bewegen.. Het begon onschuldig met vogeltjes maar gisterenavond zag Pluis Jeff Mills nogal actief bezig met een 909 en dat moest ie ook van dichtbij bekijken.. :D

 
Laatst gewijzigd:
Zeer zeer aangename track, ik ben hier werkelijk van aan het genieten. 1 probleempje, die sub klinkt op mijn monitoren toch iets te luid hoor. Prachtig voor de rest! :)
 
Hola Mooie Track:okdan:

Maar waarom staat de drums zo zacht of ligt het aan mijn oren:D

Groeten van andreos:)
 
Thanks allemaal! Altijd mooi om te zien als er ook andere mensen kunnen genieten van wat ik gemaakt heb :)

Oh.. en gezellig ook dat de kat er ook gezellig bij zit.. al werd em iets teveel denk ik ?:) Tip! Laat ze nooit iets interessants zien op je monitor.. de katten hier springen continue voor het beeld als ze wat zien bewegen.. Het begon onschuldig met vogeltjes maar gisterenavond zag Pluis Jeff Mills nogal actief bezig met een 909 en dat moest ie ook van dichtbij bekijken.. :D
Haha, mooi ja hoe dit katten van jou naar het scherm kunnen staren :). Die van mij zit er graag bij in de studio, maar wilde niet mee werken om het filmpje iets meer youtube swagger te geven door de hele tijd in beeld te blijven. De bank buiten beeld bleek een fijnere plek hehe.
Zeer zeer aangename track, ik ben hier werkelijk van aan het genieten. 1 probleempje, die sub klinkt op mijn monitoren toch iets te luid hoor. Prachtig voor de rest! :)
Bizarre sub inderdaad, de glazen rinkelen hier in de kast als ik hem beneden aanzet hehe, die mag dus wel een tikkie minder.
Maar waarom staat de drums zo zacht of ligt het aan mijn oren:D
Die kunnen inderdaad wat harder :)
 
Back
Top