Cherry Audio Quadra voor €8 en Cherry Audio Mercury-4 voor €15 ...

vink

atropos-krans-os
Lid sinds
7 juni 2013
Berichten
4.453
Locatie
de meest diepteloze stad van dit kale land
via pluginboutique:

de Quadra, prijs in € is ongeveer;


de Mercury-4 (met MPE!);


en de prijs zoals genoemd in de titel is ook zo ongeveer, konversiekosten, huidige stand van de pound.....
 
nou schijnbaar was dit een fout bij pluginboutique, degenen die hebben kunnen toeslaan hebben geluk. deze prijzen gelden niet meer.
ze zijn weer op het normale nivo... wel vreemd, want het was via een andere site wel aangekondigd, of die hebben gewoon pluginboutique bekeken, of het weer gehoord...

dus geen mooie deal. kan bericht niet meer veranderen heleaas....

FOUT bij Pluginboutique..... wellicht is er wel een sale, maar goed, het was kort....
 
Jammer! Ik gebruik niet echt VST's maar voor €15,- had ik de mercury-4 wel willen uitproberen!

ja, het was een uurtje of zo.... en zelfs een 3e cherry audio vst plugin blijkbaar... goed, ik werk veel met Voltage Modular, de instrumenten vind minder interessant, veel minder, maar deze 2 voor deze prijs toch maar gekocht, vooral de Mercury-4, met MPE, benieuwd....

je kunt af en toe, door een fout bij een reseller zeer goedkoop een plugin skoren.... of cherry audio heeft verkeerde info doorgestuurd, zoals dat ooit met Eventide en Pluginboutique gebeurde, zo heb ik Generate zeer goedkoop.

ook toen wist ik niet dat dit een fout was, Eventide kan een soort van dump prijzen hebben, dat hebben ze heel lang gehad, het laatste jaar niet meer...

goed.... wellicht, zoals ik al zei, is het een prelude op een echte sale, ze hebben de Juno-106 (of is dat modular-versie-naam), ook eens zeer goedkoop, en dat was geen fout, aangeboden...
 
Back
Top