Ik Zal Volhouden

Klinkt al minder vervormd, nog steeds niet waar het wezen moet.
arrangement heeft wel potentie, maar het is zo auditief schuurpapier dat het moeilijk is te blijven luisteren
compositie mooi, maar qua mix nog een hoop te winnen.
zou eens beginnen te zorgen dat de luidste stukken op individuele kanalen maximaal op -20dB pieken en de mixbus niet boven de -5dB uitkomt
de digitale vervorming is echt zonde op dit moment.
 
Qua idee en melodielijnen harstikke leuk, maar qua uitvoering voor mij te mechanisch. Daardoor gaat sfeer verloren. Is het een idee om Quantizing uit te zetten bij het inspelen, daardoor is alles minder perfect maar voor het oor natuurlijker en aangenamer. Erg mooi zijn ook Velocity en Aftertouch die zeker in orkestraal gerelateerde stukken de uitvoering ontzettend verrijken.
 
Laatst gewijzigd:
Qua idee en melodielijnen harstikke leuk, maar qua uitvoering voor mij te mechanisch. Daardoor gaat sfeer verloren. Is het een idee om Quantizing uit te zetten bij het inspelen, daardoor is alles minder perfect maar voor het oor natuurlijker en aangenamer. Gebruik ook Velocity en Aftertouch die zeker in orkestraal gerelateerde stukken de uitvoering ontzettend verrijken.
Ik mixte heel slecht, veel ligt daar aan. Het mechanise kan ik in deze liedjes niet meer weg krijgen. Hoop dat dat met men nieuwere liedjes beter is maar wil eerst al de oude op punt krijgen. Je zou zeker eens naar men laatste moeten luisteren genaamd: Einde der Tijden. Staat een link voor in dit forum.
Is beter gemixed normaal.
 
Back
Top