Sample Based track What Would You Do With Half a Million

JimmyEyckmans

Ouwe rot
Lid sinds
7 juli 2020
Berichten
1.127
Locatie
Belgie
Deze track is gebaseerd op samples die ik ge edited heb doormiddel van delay en side chain.
Ook speel ik de bass en melodie en pads zelf.
Afgewerkt met neutron en ozone, moet morgen nog wel luisteren via luidsprekers...

 
Leuke track, ik hield van die hooggepitchte melodietjes, alles deed me wat denken aan Dr Who. De beat is hip hop, maar het geheel zou ik electropop noemen. Goei plaat, veel succes!
 
Heb er een beetje over gegaan, nachtje door gedaan en uiteindelijk zo goed als alles verwijderd.
Ik heb letterlijk uren aan een stuk bezig geweest aan samples... gaat er een beetje over, om er toch maar iets of wat een beetje origineels van te maken.
Ben er bijlange nog niet, ik ga nog wat verder doen straks, net drie uurtjes geslapen lol
 
En ik weet dat het niet echt muziek maken is maar ik heb dat schip verlaten. Ik wil me eigenlijk gewoon een beetje amuseren... ik maak dus echt geen muziek om bekend te worden ofzo, dat gaat met samples niet lukken ook niet, maar gewoon omdat ik het leuk vind. Ik ben blij dat je voorbij de samples kan kijken, niet velen kunnen dat.

Ik verzin dan wel de bas erbij maar dat is het dan ook, de rest daar ben ik zo content nog niet van van wat ik verzonnen heb kwa melodiëen, daar ga ik dus nog wat aan werken.
 
Back
Top