Scam site voor aankoop plugins

Lid sinds
22 Maart 2008
Berichten
10.008
Locatie
-
Word lid van Synthforum om deze tekst te zien!

Veilig betalen met paypal, creditcard, etc...
  • Digital Download
  • Buy to Own (Ongelimiteerd)
  • Volledig Geactiveerd
  • MAC OSX / Windows
  • Makkelijke Installatie
Je zou toch gek zijn als je meer betaald?? :D

Maar serieus.. gewoon compleet met website.. zag een advertentie ervan op MP. Dat deze website nog online is?? ;)
 
Ja bizar. Ik Googlde even waar je een dergelijke site kunt melden, maar kwam daar niet echt uit. Je kunt naar de politie als je zelf al opgelucht bent, maar ik zie niets om verdachte sites te melden.
 
'Buy to own'.. kijk, da's hoe het hoort ipv die gekke abonnementen.....
 
is dit nou reclame? Of is het nou een afkeuring, of een waarschuwing. Ik denk reclame want ik had er zelf nog nooit van gehoord en nu is het onder mijn aandacht gebracht. Dus deze site is een oplichter site? Want OP heeft daar iets gekocht of zo?
 
Ik denk niet dat de OP iets gekocht heeft. De prijzen icm met geen kvk nummer en alleen een mobiele telefoonnummer is denk ik reden genoeg om deze site als " verdacht" aan te merken.
 
Hoe zit het met garantie op zulke software dat het ook echt werkt, hoe weet ik dat er geen virussen meekomen of spyware? Wat kosten updates via die site?

/sarcasm off :D
 
ik denk dat het een goed idee is als deze thread wordt weggehaald van deze site.. Het is toch min of meer reclame nu en er komt nu traffic vanaf Synthforum..
 
Je bent toch wel gek als je daar iets koopt lijkt me? Misschien zitten de russen of de noord koreanen er wel achter.. Voor je t weet word je gehacked en is je bankrekening leeg of ben je je cryptokeys kwijt als je die hebt.. Ik noem maar wat.. geen grapje..
 
ik kan ook geen advertentie op MP vinden.. krijg nu de indruk dat OP deze website aan het pushen is..
 
dan snap ik niet waarom hij erover begint.. ps nummer website doet het niet
 
Wat ook leuk is bij contact is dat daar je IP nummer en locatie wordt getoond.
Zo van, we hebben jou gegevens ook, voor het geval je denkt ons iets te kunnen maken.

Echt wel crimineel die site.
 
Haha.. Gelukkig snappen de meeste mijn intentie. We weten natuurlijk allemaal wel dat dit soort dingen te vinden zijn.. horen, zien, zwijgen zeg maar.. maar het dan op een website aanbieden compleet met betaalsysteem en al? Dat verbaasde mij. Ik hoop niet dat ik reclame maak en mensen op ideeën breng. Als je het echt wilt? Koop het of ga gewoon goed zelf zoeken.. ;)

Maar ik vraag me af of ze ook nog echt support geven.. :D Ze hebben wel een telefoonnummer staan op de site.. en als je echt iets betaald via PayPal kom je bij een emailadres.. maar ja, en dan??

Ik heb ooit eens een bang iemand gesproken dat het echt hele hoge boetes zou opleveren als er een stukje illegale software op je computer gevonden zou worden. Ik vraag me af wat daar van waar is en wat de hoogte is van de boete als deze persoon, of groep mensen wordt gesnapt. Al deze info is achteraf terug te zien.. ook als de website offline is gehaald.
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top