Erwinn - One chance

Tot aan de piano is het helemaal m'n ding. Zoveel drive, lekker sound-design. Mix dik in orde!

Maar de break haalt het momentum er te veel uit, helaas. Daarna gaan we terug, en niet lang daarna is de outro. Dus zoveel "winst" geeft die break niet.

Wat mij betreft knip je (dus) het stukje tussen 2:02 en 2:49 eruit (heb je alsnog effe een lekker break-momentje) en dan is 'ie heul vet.

Blij dat deze nog kon meedoen, heb genoten!
 
Laatst gewijzigd:
Erg gave intro!!
Heerlijk die diepe bass met heerlijke percussie variaties.
Gave track, ik hou hier wel van :okdan:
 
Leuke track, alle kleine accentjes en dingetjes in het ritme houden het boeiend. Piano had nog meer mee gekund idd. Wel fijn dat ie er in zit.
 
De basis is zeker al gevormd maar het verdient nog wat afwerking, zoals je zelf ook al aangeeft. Ik zou vooral op muzikaal vlak nog wat verder uitbouwen. Het ontbreken van een melodie of wat pads doen het op den duur wat te eentonig worden. Als je daar nog wat aan verder werkt, zit je echt wel goed :okdan:

:doei:
 
Lekker nummer hoor. :okdan:
De piano zweeft lekker door het nummer.
De beats lijken een beetje op een kruising van Bjork en Aphex Twin.:okdan:
 
Spannende opbouw en veel leuke blibs en noises..wellicht iets te dunnetjes na de opbouw rond 3:04

Maar boeiende track :okdan:
 
Zowel qua smaak als productiekwaliteit een van mijn favorieten. Alleen met name vanaf 3:08 had er wat meer mogen gebeuren.
 
klinkt als een mondharp, maar die piano snap ik niet, die kwam uit het niets, iemand die je met net 1 km sneller op de snelweg in haalt, maar plotseling naast je rijdt en dan naar binnen blijft kijken als jij ook kijkt. Beetje scary. Best goed eigenlijk bij nader inzien.
 
Lekkere track. Boeit me tot het einde.
Ritmisch vind ik het een top track. Echt heel fijn. Er zit een lekkere energie in je hele track. Daarom verbaast me de keuze van je piano ook nogal. Als je iets van een rustpunt wil creëren neem dan een piano waar het hoog juist volop aanwezig is. Zo vergroot je het contrast en de track kan het wel gebruiken in mijn optiek. Maar de sfeer is echt super. Mooie geluidjes ook links en rechts. En een track die zeker blijft hangen.
Ik onderschrijf het doktersadvies: meer hoog in de piano voor het contrast. En piano had een grotere rol mogen krijgen. Stem, dat wel.
 
Back
Top