Exoterrestrial - Distant Glow

Hey, hoor ik daar de prelude in C# van Rachmaninoff? En Ennio Morricone. Beter goed gejat zeggen ze dan:) Mooie sfeervolle track! Die Pianet klinkt mooi zeg!
 
Pianet T, een echte of sample? Ik kan dat niet horen, hoeft ook niet, het klinkt ok. Op 3:49, heel goede piano partij, spannend en ik hoorde de harmonica man ergens. Sfeervol
 
Ik had van jou wel een lekkere discodreuner verwacht maar dit is andere koek. :)
Toen de piano erin kwam kreeg ik meteen het gevoel van "yes, het avontuur gaat zich ontvouwen" want er klinkt een soort van verwachting en de sounds die je erbij gebruikt doen het heel goed zo bij elkaar.
Vind wel dat de piano iets interessanter was geweest als die wat variatie had gehad.
Wel grappig; ik vind jouw track samen met een paar andere inzendingen en de mijne wel op een EPtje bij elkaar passen.
 
Hey, hoor ik daar de prelude in C# van Rachmaninoff? En Ennio Morricone.
Zou dat? ;)

Pianet T, een echte of sample?
Een echte :P

Toen de piano erin kwam kreeg ik meteen het gevoel van "yes, het avontuur gaat zich ontvouwen" want er klinkt een soort van verwachting en de sounds die je erbij gebruikt doen het heel goed zo bij elkaar.
Na 5 min. vond ik het wel genoeg geweest... :dubbel: kan 'm wel nog wat verder uitbreiden/uitwerken en wat meer "avontuur" inzetten :W
Wel grappig; ik vind jouw track samen met een paar andere inzendingen en de mijne wel op een EPtje bij elkaar passen.
Wat niet is kan nog komen ;)

Cheers,
Exo. :mega:
 
Mooi, sfeervol en minimalistisch, vind het gedurfd dat de piano hetzelfde blijft doen. Het gaat me ook niet vervelen.
 
Alsof we aangespoeld zijn op een killige, exotische planeet.. en de beslissing om er te landen al heel snel niet meer zo slim vinden.
Perfecte omschrijving. Prachtig nummer. Vloeiend als donker, dreigend water. Juist het feit dat er verder niet veel gebeurt, maakt het extra spannend. De bell-sound klinkt wat misplaatst dan, maar dat komt denk ik omdat ik door het comment hierboven nu op een vage planeet sta :) Misschien was jij wel heel ergens anders toen je het maakte.
 
Mooi intro hoor!, geheel rustgevend deze track, ik kwam volledig tot ontspanning (wat ik wel kan gebruiken na deze kerst/nieuwjaar periode) :-)
 
Wat een mooie, sferische soundpads heb je hier samengesteld :okdan:. Ik heb hem via koptelefoon beluisterd en dan valt op hoe mooi het stereobeeld gevuld wordt. Kleine details zoals de lage noise, bliepjes en effectjes maken het geheel af. Mooi ... zeer mooi :okdan:

:doei:
 
Heel mooi stukje.:okdan:
Er zit stiekem een bekend stukje in.
De 'Harmonica' van Ennio Morricone.8D:)
Heel goed gedaan.:okdan:
 
Back
Top