Exoterrestrial - Distant Glow

nice, eerste track die ik hoor masr denk dat hier weer een van mijn 5 stemmen heen gaat.

is dat jouw piano?

cheers Tim
 
Yep... yep.... love it, wat een sfeer en leuke elementen en op 3.30, gewoon super, past zo goed met het geheel :-)
 
Na 1 minuut vind ik het al geweldig :) Nog wat echos van harmonica man van Ennio Morricone.. mooi!
 
Moet voorkomen dat ik niet in slaap val, dat is positief beldoeld!! Mijn hartslag daalt van 160 (vorige nummer) naar 60...
 
"Wat ruischt daar door het struikgewas..." Eens met alle commentaren die het sfeervol vinden (of "sferisch" zoals het ook vaak wordt verwoord). Cliché: muziek bij een jaren '60 serie zoals The Saint... Goed gedaan, maar het arpje had wat meer variatie mogen hebben.
 
Geweldig mystiek sfeertje. Echt heel anders dan ik eerder van je heb gehoord. En door een muzikant gemaakt. Ja, dit is kwaliteit en ja, ik denk tegelijk dat je er meer mee had kunnen doen. Meer richting geven. Voor mij blijft de track nu een beetje hangen in een belofte, terwijl hij me ook mee op reis had kunnen nemen. Wel prachtige muziek onder een scene waarbij iemand in een fantasiewereld vol reuzenbloemen zich een weg baant naar het gras waar witte konijnen zitten die verwonderd naar de persoon kijken en zich afvragen wat voor wezen het is...
 
Mooie track, zou vanaf 3.30 ook nog in een spannende film (horror) gebruikt kunnen worden. Heb wel het idee dat sommige geluiden wat "rond gaan zingen" in mijn koptelefoon.
 
Kicke! Lekkere sfeer & alles wat hierboven is gezegd. Ik had graag je piano riff wat gevarieerder willen horen door of andere noten of meer cutoff filtering oid.
 
Back
Top