Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature may not be available in some browsers.
Zou dat?Hey, hoor ik daar de prelude in C# van Rachmaninoff? En Ennio Morricone.
Een echtePianet T, een echte of sample?
Na 5 min. vond ik het wel genoeg geweest... kan 'm wel nog wat verder uitbreiden/uitwerken en wat meer "avontuur" inzettenToen de piano erin kwam kreeg ik meteen het gevoel van "yes, het avontuur gaat zich ontvouwen" want er klinkt een soort van verwachting en de sounds die je erbij gebruikt doen het heel goed zo bij elkaar.
Wat niet is kan nog komenWel grappig; ik vind jouw track samen met een paar andere inzendingen en de mijne wel op een EPtje bij elkaar passen.
Perfecte omschrijving. Prachtig nummer. Vloeiend als donker, dreigend water. Juist het feit dat er verder niet veel gebeurt, maakt het extra spannend. De bell-sound klinkt wat misplaatst dan, maar dat komt denk ik omdat ik door het comment hierboven nu op een vage planeet sta Misschien was jij wel heel ergens anders toen je het maakte.Alsof we aangespoeld zijn op een killige, exotische planeet.. en de beslissing om er te landen al heel snel niet meer zo slim vinden.