• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Exoterrestrial - Distant Glow

nice, eerste track die ik hoor masr denk dat hier weer een van mijn 5 stemmen heen gaat.

is dat jouw piano?

cheers Tim

ronnyvalder

Ouwe rot
Yep... yep.... love it, wat een sfeer en leuke elementen en op 3.30, gewoon super, past zo goed met het geheel :-)

payt

Enorm Lid
Na 1 minuut vind ik het al geweldig :) Nog wat echos van harmonica man van Ennio Morricone.. mooi!

seyor

Jeroen van Dijk
Moet voorkomen dat ik niet in slaap val, dat is positief beldoeld!! Mijn hartslag daalt van 160 (vorige nummer) naar 60...

bijlevel

SWB
"Wat ruischt daar door het struikgewas..." Eens met alle commentaren die het sfeervol vinden (of "sferisch" zoals het ook vaak wordt verwoord). Cliché: muziek bij een jaren '60 serie zoals The Saint... Goed gedaan, maar het arpje had wat meer variatie mogen hebben.

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Geweldig mystiek sfeertje. Echt heel anders dan ik eerder van je heb gehoord. En door een muzikant gemaakt. Ja, dit is kwaliteit en ja, ik denk tegelijk dat je er meer mee had kunnen doen. Meer richting geven. Voor mij blijft de track nu een beetje hangen in een belofte, terwijl hij me ook mee op reis had kunnen nemen. Wel prachtige muziek onder een scene waarbij iemand in een fantasiewereld vol reuzenbloemen zich een weg baant naar het gras waar witte konijnen zitten die verwonderd naar de persoon kijken en zich afvragen wat voor wezen het is...

KaeD

Ingeburgerd
Mooie track, zou vanaf 3.30 ook nog in een spannende film (horror) gebruikt kunnen worden. Heb wel het idee dat sommige geluiden wat "rond gaan zingen" in mijn koptelefoon.

=XTRECIST=

Signal Overload
Kicke! Lekkere sfeer & alles wat hierboven is gezegd. Ik had graag je piano riff wat gevarieerder willen horen door of andere noten of meer cutoff filtering oid.