farlukar - ardant

Appart. beetje nerveus maar ook wel weer tof. Alsof een vaag diertje bezig is met iets.
Het einde had wel beter gekunt.
 
Zit echt leukin elkaar! Is toch wel een uniek stukje muziek :) het is bijna happy, maar dan wel een beetje op een maffe manier. Ik kan me er wel een soort claymotion filmpje bij voorstellen
 
Tja, het is "gelukkig" anders, rond 1:00 met dat basje is top!! Kan het alleen maar waarderen dat er ook dit soort nummers voorbij komen.
 
Originele track, Zou zeker bij een leuk animatie passen. Word er wel wat onrustig van, maar er staat nog genoeg muziek tussen om weer rustig te worden, dus leuke afwisseling
 
Wat leuk gemaakt! Zou prima passen onder zo'n vrolijk, verslavend behendigheidsgame op de Playstation. Sfeer die je neerzet is top!
 
De hekkesluiter, voor mij dan, maar wel een gave. Erg originele track, ik kan het niet direct met iets vergelijken, maar dat hoeft gelukkig ook niet. Leuk gedaan!
 
Lekker eigenzinnig. Het doet mij ook een beetje denken aan bijen. Het einde klinkt alsof de bij platgestampt wordt:D
 
Als iemand z'n eigen muziek muzak noemt wordt het interessant, geuzenmuziek. Muzak was een zeer interessante onderneming in den beginne en later verworden tot term om muziek af te kraken. Maar het wetenschappelijke onderzoek erachter is bijzonder. Functionele muziek dus. Ik vind je muziekstuk erg leuk.
 
Complimenten voor je "out of the box track" want dit horen we niet veel op het forum.
Einde klinkt wat kortaf ofzo maar bij elkaar heb ik wel met interesse naar je track geluisterd.
 
Back
Top