• De uitslag van de Synthforum Contest 2021 is bekend!
    De resultaten zijn hier te zien.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

farlukar - ardant

Dr van Lansberg

Trust me. I'm a doctor
Staff member
Bijzonder trackje. Ik weet niet of ik het thuis gezellig op zou zetten, maar het is wel anders en allesbehalve mainstream. Mooi gebruik van die EP.

Danny

DAW-less creator °1967
Leuk gedaan met de resonator. Ritmisch zit het ook complex in mekaar. Interessant allemaal.

:okdan:

Googol

Ouwe rot
Gaaf bizar nummer hoor,:okdan:
jij was toch een van de weinige die een Ensoniq Fizmo had, (geloof ik, kan het mis hebben).
Heb jij die nog steeds?

farlukar

+++ATH NO CARRIER
Dank voor alle commentaar!

Wat betreft doelloos/abrupt eind; ik had er een weekje niet aan gewerkt en toen nog eens controleerde wanneer de deadline was bleek dat twee uur later te zijn. Haastwerkje dus…

Al bij al: Stem, want iedereen verdient er 1tje ;)
Op zich wel, uiteindelijk is 't meer voor de leuk dan voor de wedstrijd, maar een beetje amicale competitie is ook nooit weg.
Ik ben iig. al tevreden met iets meer dan nul punten :D

jij was toch een van de weinige die een Ensoniq Fizmo had, (geloof ik, kan het mis hebben).
Heb jij die nog steeds?
Dat heb joe goed onthouden, maar hij staat al weer dik 10 jaar in huize @MacGyverGear

MacGyverGear

🎹🎷🎸 🎤👍
Dat heb joe goed onthouden, maar hij staat al weer dik 10 jaar in huize @MacGyverGear
Wow.. ik weet wel dat ik de Fizmo van iemand op SF heb gekocht maar echt niet meer van wie. Het was voorheen altijd afpassen met die maximale hoeveelheid PB's. Maar nog steeds superblij mee. :)

Interssante track trouwens.. :mega: Welke software heb je hiervoor gebruikt?

Alk

Stamgast
Erg origineel. En er is een samenhang in de ogenschijnlijke chaos te bespeuren.

RFB

Ouwe rot
Zonder meer een van de meer originele tracks van de contest. Ik kan dat waarderen! Vraagt een paar keer luisteren.