dreamer - Memory Fleeting

dreamer

herkauwbaar
Lid sinds
30 april 2015
Berichten
2.548
Locatie
Tranendal
Meditatieve en licht filmische track gemaakt met Cardinal (opensource VCV-Rack plugin), Novation Summit en OB-6.

 
Dit jaar al meerdere soundtrack achtige songs gehoord, tof :-) Leuke combi van sounds en passende diepe bass. Deed me soms denken aan de soundtrack van Creep Show 2 :-)
 
Lekker gedurft. de Ob6 pads zijn heerlijk.
Is wel moeilijk om de aandacht erbij te houden.
 
Ja, lekker rustig en muzikaal zeker gedurfd. De "ruisgeluiden" op de achtergrond irriteren mij een beetje, had wat rustiger gekund zodat er meer een zee-sfeer zou ontstaan, wat het nog meditatiever had gemaakt. Aan het eind vind ik het ruisen dan wel weer beter passend.
 
Thnx voor het luisteren en de comments allen :)

Achteraf (altijd he) is de mix inderdaad net niet helemaal in balans. Ik wilde de summit/ob-6 een beetje meer op de achtergrond, maar daardoor zijn de bass en die noise net ff te sterk. So be it.
Volgende keer weer met iets andere oren er naar luisteren!
 
Relaxed nummer, voor mij is de "witte ruis" iets te nadrukkelijk aanwezig.
Zen :z
 
Ik wilde de summit/ob-6 een beetje meer op de achtergrond, maar daardoor zijn de bass en die noise net ff te sterk. So be it.
Ik wilde zeggen dat de bas wat 'harsh' binnenkomt. De noise opzich stoort me niet maar idd wellicht teveel op de voorgrond. Goed, dit had je al door dus deze comment voegt verder niet veel toe :D

Al bij al prettig!
 
Ik ga mee met de comments over de noise FX, dit is iets te nadrukkelijk aanwezig. Daarnaast hoor ik wat resonantie in het bass geluidje. Ik vind het wel een sterke track met mooie geluiden en een lekker ontspannen sfeertje.
 
Op momenten een heel mooi stuk muziek. Melancholisch. In dit geval zou less wel more kunnen zijn. FX was al iets over geschreven zie ik. En af en toe hoor ik wat schoonheidsfoutjes (in mijn optiek althans), net even een verkeerd nootje of akkoordje. Alsof je hem live hebt ingespeeld. Is dat ook zo? Met wat ingrepen denk ik dat je de track zo kunt maken dat ie je echt bij je strot grijpt.
 
Sfeervol, met een commodore 64 raket/ruimte schietspel op de achtergrond. Ik vind hem leuk.
 
Gave track. Dat noise geluidje is iets te nadrukkelijk aanwezig. Als de mix nog iets verbeterd wordt heb je echt een heel mooie track hier. :okdan:
 
Back
Top