vcovca - This Thing Of Yours

Te lang, maar wel super interessant, goed gemixed. Ik hoor de laatste tijd meer scream- en growl geluiden in de inzendingen terugkomen. Geïnspireerd door Gloomy, sommigen onder jullie :) Mooie track, stem! :)
 
Zo dan. Haha, me-time goed besteed :okdan:

Dat ding van jou is lekker. En niet te zuinig ook. Spannend en stuwend, mooi sound-design. Op het gilletje na - dat gaf me oude-Roland-keyboard-flashbacks, en dat verdient deze track niet :D Ze komen ook heel laag gepitched langs..? Dat klinkt dan weer heel vet...

Geslaagde inzending!
 
Geïnspireerd door Gloomy, sommigen onder jullie :) Mooie track, stem! :)
Mwah, die van mij niet. Ik krijg het meestal niet voor elkaar om een track van jou langer dan 15 seconde aan te hebben :)
 
Doet mij heel erg denken aan "The Sabres of Paradise".
Leuk, dank voor de herinnering!
 
Heeft wel iets hypnotiserend door de repeterend bas. (Idd mooi geluid!) Aan de andere kant kan het ook irritant worden, afhankelijk van de stemming. Dat geldt ook voor de algehele sfeer, kan gaan irriteren. Maar tot nu toe kan ik je nummer wel hebben als ik, zoals @vink al opmerkte, denk aan Tangerine Dream EN als die kreten maar niet in een SM-kamer zijn opgenomen... :D.
 
Hahaha :D

Die schreeuwen zitten in een patch van de Wavestate. IS wel een goeie patch om te ontleden ook. Best leerzaam.
 
Ohh lekker sfeertje!
Ja hier hou ik wel van. Mooie geleidelijke opbouw. Heerlijk die bassline.
Ergens mag ie net ff meer losgaan, wellicht zelfs met een scheurende e-gitaar, ofzo (m.i. te prefereren boven die gillen :D).
 
Heerlijke Rytm kick is zo mijn vermoeden.
Hoor de Elektron Vibes :-)
Mooi heerlijk laag en geeft het een volle mix :okdan:
Ik denk dat ik vanavond ook aan het bier ga :dubbel:
 
Leuke baslijn en beats, fijne track om naar te luisteren. Wel wat lang, voelt een beetje als een lange jam. Mis een beetje een stuk met extra pit.
 
Mooie mix en prettige geluiden..kabbelt lekker weg zo :) Ik denk ook dat het helpt als je hier stoned naar luisterd
 
Ja lekker zeg! Begint al prima met die bass en die weirde schreeuw. En als de beat erin komt, heb je m'n aandacht helemaal te pakken. En dan die pads erbij, goh wat fijn dit! Voor mij is dit een van de beste inzendingen van het jaar.
 
Ja lekker zeg! Begint al prima met die bass en die weirde schreeuw. En als de beat erin komt, heb je m'n aandacht helemaal te pakken. En dan die pads erbij, goh wat fijn dit! Voor mij is dit een van de beste inzendingen van het jaar.

Oeh thanks!!!
 
Back
Top