vcovca - This Thing Of Yours

vcovca

NOXGENUS
Lid sinds
22 Maart 2005
Berichten
8.662
Locatie
...

Aldus, ik dacht koop een Wavestate. En de kids zijn weg. Dus verzuipen in je gear met bier en wiet :D

Kei leuk, ik dacht dan maar hier. Tis een Rytm, Octatrack voor sequencing, Sub 37, Argon 8, Peak, Erebus, Lancet 15 en de Wavestate.
 
Heel sfeervol. Die gillende zombies op de achtergrond lust ik zelf wel (ben wel anti-zombie, in het algemeen). Zitten die zombies ook al in de Wavestate? (heb er ook eentje, waanzinnig machiene). Die jazz-achtige high hat en je bass is heel mooi.. verveelt niet, beetje lounge sfeer. Pass the dutchie, man.
 
Goede track, lekkere bass sound, durft rust en de tijd te nemen, blijft boeien!
 
Hier hou ik heel erg van, super sfeervol. Strakke mix ook, alles klinkt mooi in balans- niks lijkt elkaar in de weg te zitten. Persoonlijk zou ik de drums iets meer naar voren brengen maar neem dat met een korrel zout- ik ga meestal weer een beetje teveel over de schreef met mijn drums. Die bass is inderdaad heel mooi, waar komt dat uit?
 
Hij kwam eerst op de "misschien" lijst bij mij, maar na nog een keer luisteren wordt het toch een "ja". Nummer blijft boeien, goed gedaan.
 
Vorig jaar waren de tracks vaak een beetje aan de treurige kant. Ik begin zo'n vermoeden te krijgen dat het dit jaar wat angstaanjagender gaat klinken allemaal.
Niet zo heel vreemd natuurlijk, dat krijg je door muziek als uitlaadklep. Deze blijft ondanks de massieve sound wel een beetje in de intro-mode hangen.
 
Die bass is inderdaad heel mooi, waar komt dat uit?
Uhm, er zit een Erebus Bas in, die is altijd vrij wollig. En de Moog Sub37 doet ook bas maar meer noten.

Ik moest de track echt nog een keer door de multiband comp jagen. Misschien iets meer lucht geven in de drums…
 
Maar thanks allemaal! Dit ontstond echt in een middag. Beetje klooien, opnemen en klaar. Soms heb je van die momenten :-)
 
Coole track, zitten paar erg fijne sounds tussen (behalve die gilletjes, die hadden voor mij niet zo gehoeven ;)). Ook mooie opbouw van je track btw.
 
Ja fijne track maar wel een beetje lang wat mij betreft.
Goede sounds gebruik je en idd mooie opbouw en arrangement, die gilletjes maken het lekker donker en sfeervol.
 
Ja tof hoor. Voor mij persoonlijk hoeven tracks nooit zo lang, maar het kon me wel blijven boeien. Exact op de juiste momenten werden er weer nieuwe elementen ingestopt. Goed sound design. Mooie mix ook!
 
Lekkere beginsfeer, er gaat wat gebeuren. Bijzondere beat, leuk. En heel mooi geproduceerd. Geheel duurt mij ook iets te lang. Dat einde waar die drone nog net wordt gebroken is wel weer hilarisch :), daar hou ik dan weer van.
 
Back
Top