vcovca - This Thing Of Yours

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
Te lang, maar wel super interessant, goed gemixed. Ik hoor de laatste tijd meer scream- en growl geluiden in de inzendingen terugkomen. Geïnspireerd door Gloomy, sommigen onder jullie :) Mooie track, stem! :)

stoter

Ouwe rot
Zo dan. Haha, me-time goed besteed :okdan:

Dat ding van jou is lekker. En niet te zuinig ook. Spannend en stuwend, mooi sound-design. Op het gilletje na - dat gaf me oude-Roland-keyboard-flashbacks, en dat verdient deze track niet :D Ze komen ook heel laag gepitched langs..? Dat klinkt dan weer heel vet...

Geslaagde inzending!

vcovca

NOXGENUS
Geïnspireerd door Gloomy, sommigen onder jullie :) Mooie track, stem! :)
Mwah, die van mij niet. Ik krijg het meestal niet voor elkaar om een track van jou langer dan 15 seconde aan te hebben :)

Sto

Stamgast
Doet mij heel erg denken aan "The Sabres of Paradise".
Leuk, dank voor de herinnering!

bijlevel

SWB
Heeft wel iets hypnotiserend door de repeterend bas. (Idd mooi geluid!) Aan de andere kant kan het ook irritant worden, afhankelijk van de stemming. Dat geldt ook voor de algehele sfeer, kan gaan irriteren. Maar tot nu toe kan ik je nummer wel hebben als ik, zoals @vink al opmerkte, denk aan Tangerine Dream EN als die kreten maar niet in een SM-kamer zijn opgenomen... :D.

vcovca

NOXGENUS
Hahaha :D

Die schreeuwen zitten in een patch van de Wavestate. IS wel een goeie patch om te ontleden ook. Best leerzaam.

Bahamut

yip yip
Ohh lekker sfeertje!
Ja hier hou ik wel van. Mooie geleidelijke opbouw. Heerlijk die bassline.
Ergens mag ie net ff meer losgaan, wellicht zelfs met een scheurende e-gitaar, ofzo (m.i. te prefereren boven die gillen :D).

Danny

DAW-less puzzelaar °1967
Mooie, gelaagde opbouw maar ik vind hem toch een tikkeltje te lang. De gillende keukenmeiden zijn een leuke vondst.

:doei:

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Heerlijke Rytm kick is zo mijn vermoeden.
Hoor de Elektron Vibes :-)
Mooi heerlijk laag en geeft het een volle mix :okdan:
Ik denk dat ik vanavond ook aan het bier ga :dubbel:

payt

Enorm Lid
Mooie mix en prettige geluiden..kabbelt lekker weg zo :) Ik denk ook dat het helpt als je hier stoned naar luisterd

Dr van Lansberg

Moderator
Staff member
Ja lekker zeg! Begint al prima met die bass en die weirde schreeuw. En als de beat erin komt, heb je m'n aandacht helemaal te pakken. En dan die pads erbij, goh wat fijn dit! Voor mij is dit een van de beste inzendingen van het jaar.

vcovca

NOXGENUS
Ja lekker zeg! Begint al prima met die bass en die weirde schreeuw. En als de beat erin komt, heb je m'n aandacht helemaal te pakken. En dan die pads erbij, goh wat fijn dit! Voor mij is dit een van de beste inzendingen van het jaar.

Oeh thanks!!!