stoter - Zone Leave (Michiel Stoter Remix)

Dikke techno knaller! Al lijkt de kick wel nogal ingehouden, ik mis toch wel die impact op de borst. Maar dat is al benoemd. 'Spook op de achtergrond' wordt op den duur ook een beetje veel. Wel een track waar men op los kan gaan, goed werk.
 
Hahaha je LUFS zitten net iets hoger dan de voorgangers ==> Schrok me kapot :D
Lekkere track hoor, gewoon vage geluiden en eens een keer geen melodie. Er mag van mij wel meer een stampende kick in (uiteindelijk?).
Hier kan ik wel op stroomtreinen op een feestje! Oh de buren ook, die bellen net aan om ff mee te luisteren :dubbel:
 
+ Lekkere sound, swing, hats, groove! Luistert erg prettig!
- Het booming kick moment komt inderdaad niet helaas. De zeursynth gaat uiteindelijk wel storen.
 
op de valreep luister ik nog wat tracks omdat ik mijn stem ga uitbrengen. jij hebt hem. vette track. tof gedaan. lekkere energie. Hij swingt. gek om te zeggen van dit genre, maar hij swingt.
 
Hij is heel dik, maar niet helemaal mijn smaak.

En dat vind ik een heel mooi compliment, als ik onze muzikale referenties zo inschat. Dank, Dokter!


Fijne house / techno track. Hier kan je wel op gaan. Iets meer bass op de kick en/of evt wat rumble kan deze wel gebruiken denk ik.
Dikke techno knaller! Al lijkt de kick wel nogal ingehouden, ik mis toch wel die impact op de borst. Maar dat is al benoemd.
Er mag van mij wel meer een stampende kick in (uiteindelijk?).
- Het booming kick moment komt inderdaad niet helaas.

Yes, check. Ik begin steeds meer drive te krijgen er nog een fix aan te wagen - dank jullie wel! :okdan:


Schrok me kapot :D

Haha, shit, my bad!


Wat een heerlijke adrenalinestoot 😁👍
+ Lekkere sound, swing, hats, groove! Luistert erg prettig!
vette track. tof gedaan. lekkere energie. Hij swingt. gek om te zeggen van dit genre, maar hij swingt.

Hell yeah! Supergaaf dat het over kwam 8)


op de valreep luister ik nog wat tracks omdat ik mijn stem ga uitbrengen. jij hebt hem.

Kicken. Thanks! :halleluja



'Spook op de achtergrond'
De zeursynth

Whaha, arme jongen, hij moest eens weten :D Goede vriend van me was op bezoek, om een dagje muziek te gaan maken. Z'n vrouw stuurde een filmpje met de groeten van z'n zoontje.

"En nog voor Michiel wat?"

"Nou neeee."

Geniaal. Dat werd de intro van het origineel, vandaar ook de titel (spreek Zone Leave hardop uit en je hebt 'm).

Het laatste stukje "eeeee" heb ik in deze remix teruggespoeld en in een loopje gezet. Ben je weer een nutteloos feitje rijker :okdan:


Iedereen - in deze thread en wie stiekem mee leest - super dank voor het luisteren! Vond het spannend, zo'n eerste keer mee doen - maar heb er heel hard van genoten. Op naar de volgende.

Veel succes en plezier met de uitslag!


Proost, geniet
 
Laatst gewijzigd:
Back
Top