Alk - Rule Number One

Alk

Stamgast
Lid sinds
7 november 2016
Berichten
103
Hallo allemaal,

Hierbij mijn inzending voor 2021. Gemaakt met een vriend die ook de gitaarpartijen gespeeld heeft.
Ron Burgundy neemt deze keer de vocalen voor zijn rekening.

Zin om weer alle andere inzendingen te gaan beluisteren!

 
Het begin bedriegt het verloop van het nummer. Ik dacht, nu krijgen we dikke Industrial! Maar lekkere dusty 8 bits & dissonant gitaar spel.
 
Leuk idee, en die lofi/distoted sounds werken op hun eigen manier wel. Vocal samples ben ik nie zogek op, het leidt voor mij iets te veel af van het nummer. Ik zat eigenlijk te kijken of ik niet nog ergens een youtube video had lopen op de achtergrond :)
 
Heel de gitaar en lofi glitches.
Vind de sample wel irritant.
De beat wat dikker voller en een mooie zang erbij zou de boel naar mijn mening omhoog trekken.
Maar erg tof hoe het is, mooie progressies en overgangen en gewoon lekker uniek.
 
Lekker stukje hoor. vooral dat honktonki piano en de distorted gitaar sound.:okdan:
 
Ah.. jammer.. dat geluid in het intro klinkt me iets te krokant en een dat krokante geluid (8bit low-fi) gaat ook nog verder daar waar de rest juist allemaal super polished is.. Maar ieder z'n keuzes. :)
Maar zeker een mooi muzikaal werk.. :mega:
 
Klinkt leuk, alleen het distortion stukje ligt me niet zo. Echt tof met die gitaren! Creatieve inzending :okdan:
 
Orgineel gedaan met de distrosion. Ik vind persoonlijk de gitaar soms wat zenuwachtig makkend. maar zeker leuke track.
 
Ongrijpbare vibe, origineel, maar die kudt sample moet echt achter een schuurtje worden getrokken en een kogel krijgen :maffia:
 
Voor mij word ie pas interessant zodra de crispy sounds even weg zijn. De vocal samples hadden er in principe niet in gehoeven. De crispy sounds zijn wel apart en experimenteel maar bij mij valt het niet heel lekker in het gehoor.
 
Ik vind het gaaf en origieel gemaakt. Ik denk wel dat sommige dingen wat beter in balans zouden kunnen, met name die sounds waarme je start zijn wat overheersend, die zou ik zelf een paar dB terugschroeven. Mooie verdere opbouw van je track.
 
ik kan dit wel pruimen... gewoon een eigenwijs nummer, daar hou ik van. Ik begrijp de commentaren, maar volgens mij hoort het zo bij deze stijl van muziek!
 
Goh man, waarschuw ff als je voluit met die crispy sounds inzet...dacht ff dat er iets met m'n speakers was.
De vocal lines vind ik niet zo maar buiten de crispy sounds om is het instrumentale deel verder wel oké.
 
Back
Top