Nuccer - Unconsciousness

Ja mooi sounds en sfeer neergezet, maar duurde mij ook iets te lang om mijn aandacht vast te houden. Door die dikke reverb die constant aanwezig is verliest de track ook wat aan diepte. Op zich is het heel cool, maar ik zou het ook eens een moment weglaten of er iets meer mee spelen.
 
Intro vind ik erg spannend en belooft meer, zoals jezelf aangeeft dat je blijft luisteren. Maar je moet wel in the mood zijn en dat is niet altijd zo. Na en paar minuten verwacht ik toch wel iets meer, maar op ongeveer 4:00 stort het gedeeltelijk in. Dat kan heel goed en zelfs extremer dan je doet, maar dan moet er wel een soort van 'hit' komen. Op 5:00 komt er weer iets meer, maar ik mis de verassing. Misschien past dat ook niet bij de title en is het puur meditatief bedoeld. In dat geval is het niet mijn ding. Het beloofde veel, maar het zakt in betreft de spanning.
 
Ik denk met betere mix dat deze veel beter zal klinken als geheel. De reverb op het geluid van begin in het midden wat wegdraaien zal idd veel helpen denk ik. Wel track met potentie.
 
Back
Top