The Big Ear - The Flame

The Big Ear

Ouwe rot
Lid sinds
15 juni 2011
Berichten
693
Locatie
Augusta GA USA
Gemaakt met een Virus TI2 / 5U modular / Eurorack E520 & E352 / Subsequent37
Sequencing: Cirklon
Opgenomen in Live en nog wat opgekuist daar...
"My vicious wife" speelt met de microfoon.

 
Lekkere track, mooie vocals ook. Ik vind wel dat hij wat weinig opbouwt en er mag wat meer contrast in. Bijvoorbeeld naar het stukje rond de 2:00, daar zou ik even wat meer doen met percussie. Misschien eern ride erbij en aan het eind een korte drumfill. En dan weer even gas terug, om weer opnieuw op te bouwen. Dan is het allemaal net wat spannender. Voor de rest prima 👍
 
Ik vind um wel vet. meestal zit je toch wat meer aan de rock kant (toch of sla ik de plank hier mis?), dus voor mij is dit een nieuw geluid van jou, ik vind um geslaagd.
 
Stem is cool. Lekkere track. Iets meer variatie had van mij wel gemogen.
 
wow, begint al zeer donker, de vocals perfekt erin, rolt mooi door. lekker gedaan, werkt lekker. erg goed. heeft soms iets van een machine weg...
en ja, de vocals toppen het nummer echt scherp af.
een mooie ingehouden tensie zit er in, er wil steeds iets uitbreken. en dat doet het ook, onmerkbaar...
 
Loopt lekker, mooie vocal, sfeer deugt helemaal. Misschien een beetje eentonig met de bas. Die mag wel ergens even een adempauze hebben.
 
Niet mijn genre, maar door de stem toch geboeid blijven luisteren. Had iets gevarieerder gemogen misschien, of een onverwachte schreeuw / uitroep om de aandacht op te eisen, maar verder hoogwaardig stukje hoor!
 
Heb 'm nu meermalen beluisterd, en elke keer heb ik het gevoel dat ik verkeerd zit te tellen, haha.

Of hij begint op de 2. Of dat geluid dat ik als "snare" hoor, zit echt op de 1. Maar ik heb er steeds ruzie mee :D

Maakt de track niet minder dik hoor. Hij hobbelt lekker door. Goeie groove, goeie mix, en die vocals zijn zooooo nice.

Heel vet gedaan.
 
Stem is ongeloofelijk eh; doet me zo denken aan

Zsa Zsa "La Boum" - something scary​


ik had wat filter tweaks gedaan op de rest. Goeike
 
Leuke track, voor mij had er wel meer in gezongen mogen worden ipv een "talking lady".
 
Back
Top