snitch - Sisyphus

Leuk, een keer DnB/Breakbeat met eens wat andere geluiden. 4x4 Kick heeft ook lekker weinig hoog waardoor het meer aanvoelt als een basslijn dan een beat.
Tempo halveren doorbreekt of beantwoord het gevoel dat er nog iets aan zit te komen.
Leuke track!
 
Heel mooi gemaakt. Sferische sounds en verveelt niet. De tempowisseling is ook goed gedaan.
 
Deze beluister ik de komende tijd vast vaker. De tempowisseling is heel effectief, en de hele track is goed bedacht, goed gemaakt! +1 :)
 
Goeie uptempotrack met een fijne temposwitch en een relaxte afbouw waardoor het van DnB naar een meer sferische track gaat, goed gemaakt zo!
Mooie sounds zitten erin die samen met de fx ervoor zorgen dat het lekker luisteren is.
 
Ik vind um op zich wel lekker, maar ook mist er nog wel wat, kan het niet zo goed pinpointen. Sowieso kan je denk ik nog wel wat aan de mix sleutelen, en dan zou ik beginnen met volumes wat beter in balans te krijgen. Als voorbeeld: ik vind de verhouding tussen de drums en die synth tingels (die vanaf het begin spelen) de synth teveel overheersend, de drums vallen weg, terwijl in DnB dat toch een best belangrijk onderdeel is ;)
 
Laatst gewijzigd:
Heb het zelfde als Fifth Bot, er mist iets en kan het niet pinpointen. Klinkt gewoon heel goed en verzorgd, maar spreekt mij toch net niet aan. Misschien een duidelijk hook of zo?
 
Lekkere track, super helder gemixed. Lekker ook dat de 'overall' sound aan het eind steeds dikker wordt. Hij zou van mij nog iets langer mogen duren, een stukje met alleen ritmes en bassen zou er goed bij passen, maar ook weer typisch voor het genre en daarom misschien goed ook om het juist niet te doen. Nice! :okdan:
 
"Just listen to what we found, a sound from deep down underground, speakers boom, speakers pound, and this sound will take us forward bound" :dj:

Man, ik zat te wachten tot MC Conrad zijn ding kwam doen! Ik was weer even helemaal terug, eind jaren 90, in de Ministry of Sound :luv:
 
atmospherische DnB, me like. geeft het een 'diepte', of beter; een veelheid aan sonische avonturen. glide bassline, is dark....

heeft veel elementen... kontrastrijk, de drums, met de meer schrille hats/snare, springen uit de mix, of beter de speakers, werkt.
 
Ahh DnB, alsof de 90's nooit voorbij zijn gegaan. dat gezegd hebbende mis ik wel een echte vette groovy bas, maar wel mooi gemaakt verder hoor
 
Het begint bijna een beetje hardcore en dat hoopte ik nog een keer terug te horen in de ontknoping
Jammer want verder vind ik dit wel wat hoor!
D&B 4ever :beard:
 
Jaa goed. Prima mix! Op de belletjes van 0:17 na (komen later ook weer terug). Die staan hard.

En de "bassdrum-bassline" mag van mij iets viezer. Klein beetje overdrive(achtige)-gitaarpedaal/plugin.

Ah! Die vuigheid van de laatste minuut, daar doel ik op. Dat randje mag het hoofddeel ook wel hebben.

Sowieso een gave track.
 
Back
Top