Nap - Sick of it all

Klinkt als een klokje, het arrangement is erg druk en dat is niet echt mijn ding dus maakte het wat lastiger om hem te luisteren voor mij. Heftige plaat in ieder geval die technisch zeker goed klinkt.
 
Fijn voor je dat het een therapeutisch effect op je heeft gehad :okdan:. Sommige elementen vind ik wel goed (hier en daar die distorted guitar en sequence bv) maar doordat het een beetje haastig en zonder veel poeha in aangevat, klinkt het wat minder naar mijn smaak. Let wel, dit zegt net zoveel over mijn smaak dan over de track an sich natuurlijk ;) . Je hebt in het verleden in ieder geval dingen gemaakt die me meer konden bekoren.

Dit voor wat betreft mijn 2 cts.

:doei:
 
Goed tempo, lekker powerful en "rockt" goed.
Mede omdat ie niet te lang is heb ik hem nog een keer geluisterd. Zit veel in die 3,5 minuten. Klasse!
 
Aparte, maar wel geslaagde combo. Gitaren klinken en vertellen goed! De holle offbeat sound en de statische delayed hihat vind ik wat minder.
 
Lekker; Mot je? LOOP DOOR!:walker:nummer hoor.:okdan:
Stevige beat en een pissig 303 lijntje.
een mors maar soft gitaar rifje.

Tja, als ze je zelf niet begrijpen bij zo'n callcenter dan krijg je: What the... gtrrft the gho....prrtt...
tuut, tuut, tuut...:doei:

Gaaf gedaan!:okdan:
 
Yes, zitten gave elementen in. Misschien alleen iets te veel variaties.
Naar mijn mening met nog wat sleutelen kan je er een volwaardige toptrack van maken.
Al met al echt wel een toffe track :okdan:
 
Er zitten een paar goede stukken tussen en een paar wat mindere. Het moment van de stem is mwa, maar hoe de track begint (lekker recht toe recht aan stampen) en de wisseling in geluiden (gitaar stuk) maken de track interessant.
 
Beetje ongrijpbaar sfeertje voor mij, maar toch wel tof. Gitaren klinken lekker. Op een gegeven moment had de "snare" wel iets prominenter gemogen voor mij.
 
Deze heb ik twee beluisterd en waarschijnlijk heb ik nog het een en ander gemist. Op momenten word ik er bloednerveus van, op andere momenten daal ik neer in een deken van warme mistigheid. Schizofreen trackie zo. DIe strummed gitaar is superlekker. Doet me denken aan Frankie goes to Hollywood. Waar heb je die vandaan?
 
Dank voor de feedback en stemmen! Beetje mager resultaat dit jaar dus volgende keer zal ik weer, bij leven en welzijn, wat beter mijn best doen :D
 
Back
Top