DungBeatle - First Contact Proxima Centauri b

Mooi, dit krijgt mijn stem. De tempowisseling is fijn.... de stemmetjes iets minder. Smaak...
 
Mooie space oddysey muziek. Hoor er wel heel duidelijk de wavestate in maar dat valt natuurlijk alleen mensen op die er zelf ook mee bezig zijn :)
 
Ik ben te laat om te stemmen.

Blijf dit soort muziek maken man! Complex maar wat mij betreft makkelijk te luisteren. Ligt misschien aan mij: ik hou van Ligeti en Penderecki in de films van Kubrick en v/d psychedelische periode van Pink Floyd (zie de recente tour van Nick Mason 'A Successful of Secrets'). Al zijn die 3 niet echt lekker in het oor liggend en dit wel. ;)
 
Als je wel eens '2001: A Space Odyssey' van Stanley Kubrick hebt gezien dan ken je de muziek/sound scapes van György Ligeti. Als je 'The Shining' van Stanley Kubrick hebt gezien dan ken je de muziek/sound scapes van Krzysztof Penderecki. Misschien niet je ding, maar jouw track deed me in de positieve zin er aan denken.
Als sci-fi fan heb ik 2001 enkele keren gezien. Bijna zo cult as Blade Runner, als je het mij vraagt. Horror movies heb ik altijd te griezelig gevonden, The Shining heb ik dus nooit gezien.

In het algemeen trekken (o.a.) moderne klassieke stukken mij aan. De dynamiek en diversiteit van instrumenten en gevoelens vind ik in deze genre zo krachtig. Ook Frank Zappa.. wat een ongelooflijk muzikaal genie.
 
Back
Top