Ik dacht dat de zanger wel behoorlijk slecht was? Moest veel harmonizer over na een berg retakes las ik ergens in SoS.
Ze waren allemaal slecht, of niet keigoe in het begin.
Nick Rhodes had vast alleen een wasp van toen die bestond, tot het beter werd
en tijd was voor Rolands en Prophets
Enkel Andy wist wat een D anders dan een E maakt.
Nick Rhodes en John Taylor wouden superstars worden, instrument maakte nie uit.
Iets Roxy/Bowie maar funky en sexier.
Wat ze wisten ws precies hoe moesten staan op die foto, en hoeveel graden je je hoofd roteerd
als iemand uit dat perspectief schiet.
En morgen volledig andere koepe en ensemble,
confronterender met de camera omgaan.
Ze hebben da vrij snel ingehaald hoor.
Op RIo, The Reflex, zijn die stuk pak meer solide.
Eerste vindek de leukste toch die's veel naïver
peroonlijk ook.
The Chaufeur vindek supergoed, zo echte eenvoud die sterk werkt.
Tel Avif ook wel
Veel tracks voral de night version en extra tracks die daarbij staan, nigtboats enzo.
Ik heb alles van Duran, de Jupiter 8 niet, fairlight ook niet en geen oude Prophet of nog geen Prophet.
De video's zijn ook doorslaggevend. Op de woewoe van de Jupiter Lead doet hij het live met panfluit.
Tis niet dat Wild Boys kei diep gaat.
Ook hoe jong ze waren, toen ze uit lkaar waren, waren ze nog steds piep jong
Het James Bond nummer vind ik ook geweldig, daar werkt die delivert van Simon echt keigoed.
Episch gevaar, spanning.
Kvint dat een voorbeeld van een band, die keigied omdat ze precies snappen wat iedereen krachtig maakt en mindere kant,
hoe zei die kunnen versterken. Stel dat John Sax wou en Nick Rhodes zo rollende basssfunk, en da breekt met zijn presentatie
dat die weinig beweegt, altijdzit te kijken of iedereen doet wat die moet doen.
Ik dacht lang dat Nick Rhodes enkel arps en crumar pds konn.
En zag hem oot es piano spelen toen de voor de Dandy Warhols dat album produste.
Leek mij meer een sound desing guy, die alles aan elkaar smeert met zijnfancy synths die nooit gek waren wel slim gedaan,
Hij kende zijn beperkingen van de maand, dus hebben e random arp van Rio en plucks van de chaufeur.
Denk niet John Taylor op het eerste album elke bassline speelt, die as net van gitaar naar bass overgeschakeld.
Jaar later zonder pardon de meest sexy basslines na mekaar.
Nick Rhodes kon zijn haar beter stylen en sminken dan de stylisten, visagisten op de set.
Simon gaat op live aid keer 1 keer out of tune. In 1980 was elke zanglijn, labiele emo jank klank na de andere, ma door doen.
Slecht zou ik hem niet noemen eerder oefening baart kunst en het lef hebben om door te doen, terwijl Andy de enige was hoe songs in elkaar zetten.
Heb hen paar keer gezien toen ze met 5 terug samen kwamen.
Vraag le af hoeveel takes iedeen hier moet doen voor siiiiiiing Bluueeeee Silver, ik vind dat hij gewaagd zingt, het is vervelend ma komt wel aan langs een kant,
en langs de andere kant heel mooi. Vooral odat die wel altijd de juiste woorden had.
En zo heel snel fleflefleflex kon zeggen
In mijn Elektro set vroeger live had ik girls on film, reflex, eigen interpreatie wel paste kw sound meer in de set.
Zang dee ik, de microkorg vocoder beetje megafoon achtig. Zo dat duffe + veel opzwendere wll aan synth klanken.
Nord Lead voor gitaartjes, ze zijn wel va ma sngen en sprlngen wel.
Andromeda overvol Jupiter 8 gepatched 25 soorten basslines allemaal Roland achtig minder dreunend ma eleganter en modultie om het even vet te maken,
strings nord, pads juno juno
Tijdje geleden election day van Arcadia gedaan.
Ik heb al zoveel brol over Duran gelezen. Super arrogant, omdat ze op een dag bij de Belgische TV zin hadden om wat sterrengedrag te doen.
Da's keisaai, hele dag in hotel, daar dan hangen, kweet nie hoeveel uur, ik zou ook onogelijke dngen beginnen bestellen.
Kaviaar milkshake, droge keel, joking ik ben gewoon lastig 19 en meer geld dan welk land is dit?
Je kan 1000 dingen over 1 element van iemand lezen.
En 1001 klopt dan meer.
Het is mss mijn favouriete band, omdat een blauwdruk is, voor succes als band
consistente evolutie. Stoppen als vriendin waar ik mee samenwerk
en al 10 jaar marketing, branding, verpakkign doet voor inimini merken zoals Danone
of voor bijna geen geld, wel heel cool zijn en snelcursus branding, het is geen sound
met visueel op foto's iets onbelgisch, wel enkel op de foto's, daarbuiten wordt er geen poteniël uitgebuit.
da's vaak m'n werk. Meestal de take off. Heb dan ook een plan voor een jaar.
Aller eerste concert is in café en iedereen geeft de indruk dat die precies doet zoals het moet.
2e gig liefst een mainstage regelen, strakker strekken, beelden van mensen 500 meter in de verte.
De recording, belichten als een flmset, reportage ma met het materiaal voor een billboard te shooten.
Tis vaak technisch en saai plaat recorden en de foto's zin technisch vet, net niet overdreven
tlijken al filmbeelden enz lalaala ...
Ma de sounds zin wel netjes.
Ik heb de echte SH-2, nog geen save a prayer geprobeerd.
Iets da los op de chaufeur gebasseerd is.
Het is zo eenvoudig, allez da's dikwijls moeilijk.
ma het beetje bass nu en dan, dunne drums, wat ritmische klanken;
het is iets dat ik nu meer moe leren, save aprayer haalt meer van zijn kracht uit dat ze met 5 zijn.
Ik vind de hier geposte versie precies wel stukken beter.
Die stem zo een wave zonder enig gevoel.
De synth pingelt zoveel, hoog en dun,
het dreamy diep van die 2 oscillators en sub doet zoveel.
Zou een versie zou ik meer beat, tempo versnelllen, maybe baslijntje af en toe,
dingen gekijk autotune en balance mixen mixen
kheb zo een vt4 meer voor de pitch formant en vocoder.
En die autotune valt nog mee door die heel snel van zero to max
heen en weer te doen.
Ma da's mijn idee het is zo een flard druan en dan verstoerd met veel te luide autotune,
ma das ccol met backstreet teksen.
Minder om lve on mars van bowie lek een robot te doen