sunny pedaal - Dental flash

sunny pedaal

ALL (Anna Loog Lid)
Lid sinds
27 augustus 2002
Berichten
12.812
Locatie
limburg
Hierbij een kleine inzending mijnerzijds.
Ik heb , speciaal voor synthforum, in dit stukje 14 verschillende analoge synths gebruikt , voor ieder stukje een ander. Wie herkent ze ?: jp8, ds2 , ms20, multimoog ,minimoog, monotribe, voyager, sh5 ,a6,dv800, solinastrings,jd800 etc
Effect is mbv esi4000
Verwacht geen hoofdprijs , hoop op enkele minuten u te mogen vermaken, groet sunny

 
Dit is nu wat ik zo zalig vind aan deze jaarlijkse wedstrijd.. super originele inzendingen die rond de grens van "mentaal gestoord" dansen. (ALL: van mij komend moet je dit als compliment beschouwen).
 
Dank u dank u
Ik heb bewust voor deze lengte gekozen , ook omdat de patronen hierop uit kwamen . Verlengen zou alleen herhaling worden .
Ben blij dat mensen er serieus even naar hebben willen luisteren , thanks 👍🌞
 
Ik werk eigenlijk vrijwel nooit met presets
On the spot meer, tweake
 
tja ik ben meer van de echte liedjes, maar op een of andere manier trok ik dit ook nog wel. Grappige mengelmoes van sounds!
 
Een inzending van 1:33, vind ik wel tof en orgineel. En past ook meestal nog als bonus of interlude op een LP8).
 
een nummer hoeft niet lang te zijn om te werken, werkzaam te zijn.
en dit nummer doet dat; het werkt.

alles aaneengeregen, en toch steeds kleine 'schokjes', een avontuur, een miniatuur avontuur, sterk!

de vocals (of stemsamples?) mooi. en een uitsmijter! ja mag dit zeer.

juist zoiets als dit voor alle details, alle tensies (wat bedoelt ie hier toch mee?), wil je het herbeluisteren. er zijn talloze wijzen om een een luisteraar steeds naar een nummer toe te willen trekken, terug te willen trekken. dit is er éen van!
 
Ik had eigenlijk gehoopt dat ze aan het einde alle 14 tegelijk op één hoop werden gegooid en als een dikke 14-laags unison de eindklapper gaven. Wel leuk om te horen verder
Oh, en de JD-800 is natuurlijk niet analoog maar dat geheel terzijde)
 
leuk om al die synths even te horen.. je blijft toch tegen allerlei mafs aanlopen op SF he :)
 
Back
Top