• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Parallax (Deep Detroit Techno)

Eclectic

Virtueel Analoog
Wat diepere live track live sequenced op Toriaz Squid

e-Gloomy-nations

Gepokt en gemazeld
door mijn oor-aandoeningen ben ik goed in staat om té scherpe frequenties te herkennen, en die hoor ik veel in deze plaat. Dus hij heeft nog wat extra eq'ing nodig, voor de rest vond ik hem heel mooi, lang maar mooi. Succes!

bikkel

Everything is on the One
Die snare die is echt te dominant, iets te gecruncht en te white noise achtig. Met een filter, EQ en/of pink noise het scherpste er af halen. Je haalt hem ook niet voor niks rond 3:49 uit de mix want anders clasht het met alle andere elementen.

Ik vind die hal reverb op de kick niet zo mooi, smeert ook dicht. Clap en hihats juist iets te droog.

Maar wel een lekker wegluisterende track. Gewoon doorgaan er mee.

Yawgmoth

Gepokt en gemazeld
"In het kader van de door de regering beschikbare gestelde zendtijd voor De Bond Van Doorstarters, volgt nu een uitzending van De Bond Van Doorstarters. Door-door-door-door-door-doorstarters" schoot er door mij heen toen ik dit hoorde. Past wel in de vibe die dat programma in 1988 had en dat is goed :)