bijlevel - Haruka toi miraini

Ik hoor wat Deep Forest vocals... Leuk. Vind de piano niet zo mooi passen hierin, maar dat is smaak...
 
Jammer van de vocals die ik er niet bij vind passen. Er zit ook weinig variatie in. Tot 1:24 vind ik het wel degelijk interessant, maar daarna verdwijnt mijn aandacht totdat de 'zang' erbij komt. Als dat voorbij is kabbelt het voort tot ver in de toekomst.
De muziek klinkt inderdaad wel vriendelijk
 
Ik hoor wat Deep Forest vocals... Leuk. Vind de piano niet zo mooi passen hierin, maar dat is smaak...
Leuk dat je Deep Forest noemt, ben ik een groot liefhebber van en idd hun manier van zang heeft mij altijd aangesproken. Dank voor je opmerkingen!
Jammer van de vocals die ik er niet bij vind passen. Er zit ook weinig variatie in. Tot 1:24 vind ik het wel degelijk interessant, maar daarna verdwijnt mijn aandacht totdat de 'zang' erbij komt. Als dat voorbij is kabbelt het voort tot ver in de toekomst.
De muziek klinkt inderdaad wel vriendelijks
De muziek zal je zeker niet van je sokken blazen qua energie. Vriendelijkheid en voortkabbelen in muziek gaan vaak samen. Je hebt duidelijk mijn reacties gelezen, dus je opmerkingen zijn zeker gefundeerd. Bedankt voor het luisteren.
heel mooi gedaan, een paar keer geluisterd (stemming..). kon me eerst niet grijpen, het groeit wel, na herluisteren, kom ik er wel beter in. en grijpt het me.
vocals vind ik geweldig..
Goed om te horen dat je de moeite hebt genomen om het nummer de kans te geven. Ik heb ook een aantal nummers vaker beluisterd om een definitief oordeel te kunnen geven. Sommige nummers vragen daar om en bij jou mijn nummer kennelijk ook. Mooi dat het je uiteindelijk tóch heeft gegrepen, dus emotie teweeg heeft gebracht, want dat is een belangrijk kenmerk van muziek. Bedankt voor je positieve reactie!
 
Dit raakt me wel! Kraakheldere productie, heel mooi arrangement. Ik weet het ook niet zo goed met de vocalen. Aan de ene kant echt een toevoeging aan het geheel, maar had hier denk ik een ander soort gekozen.
 
Leuke track en lekker eigenzinnig. Die vocal sample past er prima bij. Had misschien wat meer reverb kunnen krijgen om wat minder los in de track te liggen. Leuk detail ook dat je ineens naar een swing gaat. Pianospel is ook prima, maar ook hier mag er wat meer reverb op. Prachtig hoe je in het slot het rondje weer vol maakt.
 
Heb het inmiddels zo'n 200 X gehoord. (Zonder die vocals zou dit minstens 203 keer geweest zijn). Heerlijke melodie, pianopartij is super. Geweldig mooi. Hoef niet na te denken waar ik op stem.
 
Dit raakt me wel! Kraakheldere productie, heel mooi arrangement. Ik weet het ook niet zo goed met de vocalen. Aan de ene kant echt een toevoeging aan het geheel, maar had hier denk ik een ander soort gekozen.
Ja die zang! De volgende stap is een combinatie van Vocaloid met mijn eigen stem... gekker dan dat zal het dan wel nooit klinken! Bedankt voor je positieve reactie op het arrangement, want daar heb ik ook veel tijd ingestopt.
Leuke track en lekker eigenzinnig. Die vocal sample past er prima bij. Had misschien wat meer reverb kunnen krijgen om wat minder los in de track te liggen. Leuk detail ook dat je ineens naar een swing gaat. Pianospel is ook prima, maar ook hier mag er wat meer reverb op. Prachtig hoe je in het slot het rondje weer vol maakt.
Ik zal je mixtips eens proberen, want relatief eenvoudig te doen. Leuk dat je dat van dat rondje herkent, was precies mijn bedoeling. Bedankt voor deze reactie!

De zachter bijgeluiden zijn een mooie verrassing. Altijd beter dan ruis.
Man, wat heb ik vroeger al niet gedaan om ruis te voorkomen op mijn 4 sporen Teac! Tegenwoordig is het bijna precies het omgekeerde, we gaan zelfs af en toe ruis toevoegen. Maar ik geloof dat je dat niet bedoeld... Bedankt voor je reactie.
Heb het inmiddels zo'n 200 X gehoord. (Zonder die vocals zou dit minstens 203 keer geweest zijn). Heerlijke melodie, pianopartij is super. Geweldig mooi. Hoef niet na te denken waar ik op stem.
Beter dan zo kan je, volgens mij, je waardering niet uitdrukken! Heel erg bedankt voor deze complimenten en uiteraard voor je stem!
 
Knap.Kurzweil and Absynth,zit je altijd goed.
Heb per ongeluk al op die vote knop geduwd(kun je maar één keer doen),anders had je mijn stem.
 
Mijn stemmen zijn dit jaar op 1 hand te tellen. Maar 1 van die stemmen is voor jou! Wat een prachtig nummer :)
Bijzonder eervol om van de weinige stemmen die jij vergeeft er eentje te krijgen! Zeer bedankt.
Knap.Kurzweil and Absynth,zit je altijd goed.
Heb per ongeluk al op die vote knop geduwd(kun je maar één keer doen),anders had je mijn stem.
Geeft niks, het feit dat je op mij wilde stemmen is al voldoende! Jazeker ook de Kurzweil. Ben nog steeds bezig om een volledige editor te maken. Dat gaat wrsch wel lukken maar is de grootste klus die ik ooit op mij genomen heb!
 
Back
Top