Als de piano aan het eind begint te spelen heb je me te pakken met het koor op de achtergrond, Leuk!! Dat mag er van mij wel meer in zitten.
Oorspronkelijk was het pianostuk stukken langer, maar dat zou voor mij het evenwicht verstoren. Dank voor de positieve reactie
leuke track, naar mijn idee begint er van alles door elkaar te lopen op het einde en word het chaotisch. maar zeker knap gedaan
Dank voor je reactie en het luisteren. De chaosindruk wordt wrsch veroorzaakt door het doorgaande, wat zenuwachtige, synth loopje, want voor de rest is er alleen maar een piano, een bas en een vrouwenstem...
Leuk alleen de vocal komt er niet goed doorheen.
Mooi hoor. Vind de vocals, het lachje en de heyyy leuk, misschien zou er nog een element daarvan terug hebben kunnen richting het einde.
Het is leuk, maar vocals door iemand van vlees en bloed die goed doorkomen, dan was het nog leuker.
Zo zie je maar weer, juist zang leidt gauw tot voor- en tegenstanders van de stem, zeker als die niet "echt" is. Bij andere geluiden, zoals gesamplede piano's, gitaren, fluit etc. etc. hoor je dat praktisch nooit. Maar los daarvan, dank weer voor het luisteren en de overwegende positieve commentaren!