Landscape Noon: passieve, experimentele, analoge drummachine & synthesizer

Landscape-Noon.001-678x381.jpeg

"Na een lange onderbreking van de productrelease, toont Landscape Noon, de nieuwste ontwikkeling van vandaag. Een analoge drumsynthesizer met een kleurrijk, interface en passief ontwerp.
Hoogtepunt van het apparaat is de manier waarop je het tot leven kunt brengen.
Zonder batterijen, geen voeding, alleen met de energie van inkomende poorten of stuurspanningen.

De Landscape Noon is noch een TR-808/TR-909 replica, noch een kloon van een andere klassieker.
De ontwikkelaars hebben een nieuw innovatief druminstrument gecreëerd met nieuwe klankmogelijkheden en karakter.
Alleen al de blauwe en gouden interface die klassieke schuifknoppen en aanraakplaten combineert, is een blikvanger en een verfrissende verandering ten opzichte van de zwarte apparaatdozen van de grote spelers.
Het is mooi, heel artistiek en schattig.
Dat alleen al maakt dat je het apparaat wilt gebruiken.

Landscape Noon is beschikbaar voor pre-order in januari 2022. Prijs nog niet bekend."

 
Dubstep-achtig. Kan wel lekker zijn als je weet hoe zulke geluidjes te gebruiken:

.
 
Net even wat van die fragmenten geluisterd maar ik vind het vrij bagger klinken eerlijk gezegd. :)
Ik vind het juist lekker lomp kapot klinken en soms zelfs neigend naar het oude Bunker/Network 23 Jan en Curley soundje ....
Zou er wel es mee willen stoeien :)
ehhh dubsnotstep nee :kont:
 
Eigenlijk kan het niet dat afwijken van de norm "in" zou zijn, want dan wordt het afwijken van de norm zelf de norm. En om daarvan dan weer af te wijken zou je dan juist de norm moeten volgen. Maar die schrijft dan juist voor dat je van die norm moet afwijken. Een paradox!
de norm verschuift daardoor zeker. Oeh, leuk. Maar totaal off topic 😂
 
Als het resultaat beter is, is het een vooruitgang, maar voor mij is deze niet gemaakt (wat geen schande is ofzo, er zal een markt voor zijn, alleen niet bij mij op de tafel)
Nee hoor. Het resultaat hoeft niet beter te zijn. Het kan ook slechts de aanzet zijn tot iets wat wel beter is.

Anyway ik hoef dit ding ook niet trouwens.
 
Back
Top