Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Note: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Is dat een Rhodes? Klinkt meer als een Wurly of Pianet achtig iets toch?Klinkt raar maar ergens heeft dit ook een reggae vibe.
Ja dees ken ik nog. Zoals gezegt heerlijk chillen track.
Die rhodes had ik nog niet gehoord. Dat gaat er altijd goed in.
Dank je voor het compliment, K&D heb ik hoog zitten, kan goed dat dat er een beetje doorsijpelt bij mij.Lekker chille track, kreeg een beetje associaties met Sofa Rockers van K en D moet ik zeggen.
Goeie instrumentatie, lekker gespeeld alleen vond ik de low frequenties iets te stevig in de mix en was het wat boomerig waardoor ik het volume zachter zette dan eigenlijk de bedoeling was.
Thanks!Tof gemaakt. Lekkere groove. Enige puntje vind ik ook de kick. Je hebt de kick van het drumstel gelagerd met een subkick, en die sub is wat mij betreft ook iets te hard. De twee kicks mengen ook niet helemaal voor mijn gevoel.
Voor de rest een toffe en goede track wat mij betreft!
Is dat een Rhodes? Klinkt meer als een Wurly of Pianet achtig iets toch?
Hahaha, euh tsja..Welk geluid komt nu uit je B2600?![]()
Thanks ! :-)Lekker trackje hoor. Beat ligt er lekker in, basje knort lekker, mooie delays, fijne sounds. Prima zo.
K en D