Seyor - Trouble

erg mooie track. sommige moment zijn de sounds heel fijn dat ik aan een U2 track moet denken.
op een een of andere manier zit de zang er een beetje naast en zijn de drums wat dun.
 
Groot fan van de synth die er op 3:58 inkomt!
Dat stukje vind ik erg mooi, zeker samen met de subtiele zang op dat moment.
 
Mooie track, zit allemaal goed in elkaar, maar naast de zang (die ik erg fijn vind klinken), kan de mix wel wat meer pit gebruiken, zeker de drums.
 
Ben het eens met @sKeLeTvM dat er (af en toe) iets wringt met de zang en de akkoorden, zeker in het het begin. Maar los daarvan helemaal mijn smaak! Prachtige stem en dito begeleiding. Jouw aanpak om zelf iets in te zingen en dan aan een vocalist in spƩ het te laten horen durf ik tot nu toe nog niet. Ik heb het wel overwogen om het met "mijn" vocaloid zangpartijen te proberen (ik heb een aantal nummers daarmee gemaakt, niet de huidige voor deze contest), maar dat is er nog niet van gekomen. Ergens hoop ik gewoon een zanger(es) per ongeluk tegen het lijf te lopen... Complimenten voor deze track!
 
Poe hier zit zoveel moois in maar ook weer net niet dat ik bijna van in paniek raak
Het moet allemaal nog net even verder smelten en dan heb je echt een juweeltje!
Leuk commentaar, vooral niet in paniek raken :P
Bedankt voor je commentaar. Kan zo een James Bond titeltrack worden. Super! Stem. :)
Zal het doorgeven aan de Debbiah dat ze kan gaan solliciteren als Bond zangeres. Thanks!
De beste track die ik tot nog toe heb gehoord (heb er 25 achter de rug)! Echt heel goed gedaan, en ik vind de instrumentatie, het arrangement en de vocals heel goed bij elkaar passen! Complimentados!
Thanksssss!!!!!!!
Heb me er minder aan geergerd dan aan de laatste Lp's van Adele. En smaakt.
Duim
Adele stond niet op Fiverr, anders had ik haar laten zingen :gaap:
Bedankt voor je commentaar.

Ha, mooi gedaan!

Goede mix, knap gearrangeerd. Zangstem moest ik even aan wennen, zo op de rand van wel-niet kop-stem.

En de climax blijft een beetje uit. Soit.

Ik ben echt een sucker voor dit soort akkoord-progressies, de kleine mineur-majeur verschuivingen daarbinnen, de dromerige synths, pop-sensibility.

Fijn hoor!
Zou het liefst een zangeres hier terplekke wat willeb laten inzingen, dan kan je nog wat aanwijzigen geven. Blijft remote lastig...
Bedankt voor je commentaar.
 
erg mooie track. sommige moment zijn de sounds heel fijn dat ik aan een U2 track moet denken.
op een een of andere manier zit de zang er een beetje naast en zijn de drums wat dun.
Bedankt voor je commentaar, wat de drums betreft kan ik je wel gelijk geven, vind het lastig om deze goed te plaatsen, vaak zijn ze of te aanwezig of juist niet.
 
Mooie track, zit allemaal goed in elkaar, maar naast de zang (die ik erg fijn vind klinken), kan de mix wel wat meer pit gebruiken, zeker de drums.

Mixen blijft lastig, toch eens een keer op zoek gaan naar een cursusje... Bedankt voor je commentaar.
 
Ben het eens met @sKeLeTvM dat er (af en toe) iets wringt met de zang en de akkoorden, zeker in het het begin. Maar los daarvan helemaal mijn smaak! Prachtige stem en dito begeleiding. Jouw aanpak om zelf iets in te zingen en dan aan een vocalist in spƩ het te laten horen durf ik tot nu toe nog niet. Ik heb het wel overwogen om het met "mijn" vocaloid zangpartijen te proberen (ik heb een aantal nummers daarmee gemaakt, niet de huidige voor deze contest), maar dat is er nog niet van gekomen. Ergens hoop ik gewoon een zanger(es) per ongeluk tegen het lijf te lopen... Complimenten voor deze track!

Het opnemen van mijn zang doe ik eigenlijk ook alleen als er niemand thuis is. Liefst zou ik een dedicated zangeres thuis willen hebben voor een paar uur, dan kan je echt precies aangeven hoe je het wil hebben.
Bedankt voor je commentaar.
 
Mixen blijft lastig, toch eens een keer op zoek gaan naar een cursusje... Bedankt voor je commentaar.
Mee eens. Tot voor kort deed ik eigenlijk maar wat. Mocht je meer dan een cursusje zoeken, dan kan ik Sound Education Nederland van harte aanbevelen. Ik ben 'm dit jaar aan het volgen en het is gewoon super tof.
 
Zang is inderdaad mooi, zeker met die reverb erop. Productie is ook van een hoog niveau. Om toch wat detailgeneuzel te kunnen geven: ik zou de snare iets beter laten doorkomen of zo. Maar dat zijn dan echt details.

Dus toch wel een toptrack, ook al is deze stijl normaal gezien mijn ding niet :okdan:

:doei:
 
Zeer mooie productie hoor... al staat de vocal naar mijn idee iets te hard en de drums mogen wat meer punch hebben.
Maar gaaf in elkaar gezet met toffe sound sounds.
 
Dat is geen verloren tijd die je hierin geinvesteerd hebt, klinkt indrukwekkend!
 
Zo, na de eerste paar maten moest ik even kijken of ik niet naar een track van @sKeLeTvM zat te luisteren. Maar deze is best heel mooi. Vocal is mooi. In het intro volgt ze echter niet de muziek. Of misschien is het wel een heel erg vrije interpretatie. Maar het valt me op en ik vond dat deel niet mooi. De vocal kan op andere punten in de track nog wel wat sturing in de pitch gebruiken. Verder prima.
 
Mooie productie, goede zang die zeker op de voorgrond moet, maar ik vind de rest van de mix een beetje teveel op de achtergrond totdat de opbouw begint. Goed gebruik van de synth sounds, drums hadden misschien iets meer pit mogen hebben?
 
Vanaf mijn DT 880 Pro:

Dame zingt interessant! Soms een Adele gevoel erbij.
De track is mooi breed en open. Voor mijn gevoel mis ik toch wat smeuigheid, het is nog te steriel / dun.
Maar qua compositie is inderdaad niks op aan te merken! Dit kan zo op radio.
 
Erg mooi, wat een stem ook!
Doet me denken aan Zero 7 (waar ik grote fan van ben) en mis daarom de net iets meer nadruk op de beat of percussie.
De bass valt ook een beetje weg, die mag van mij wel en tikkeltje harder.

Maar verder erg geslaagde track! Meer!
 
Er waren zoveel mooie inzendingen, dat het nog heel wat wikken en wegen kostte om favorieten te kiezen. Mijn criteria: originaliteit, geraakt worden en overtuigingskracht. Dat leverde de volgende top vijf op:
1 - sK3LeTvM - INSYA (ft KFO)
2 - Dnomyar - Naar de zon
3 - Seyor - Trouble
4 - tragmadat - Das Tweed Frequenz
5 - lowieken - How To Survive Pandemics
 
Back
Top