Seyor - Trouble

Fijne zang! Fijne akkoorden! Zitten veel hele mooie momenten in, maar ook een paar plekken waar het in elkaar valt. Dan is de bas opeens weg. En de drums zijn inderdaad te tam.
 
Lekkere stem heeft ze en dat maakt voor mij goed dat ze er af en toe ff naast zit. Ik heb wat moeite een echte opbouw te vinden en wat mij betreft had de 'muziek' best wat meer naar voren gemogen in de mix. Kwestie van smaak... Zonder meer een fijne productie!
 
Goh wat leuk dat je gewoon iemand op fiverr heb gevraagd. Nooit aan gedacht, zal ook eens kijken, ik heb nog wel honderd potentiële hits die ingezongen mogen worden. Leuk nummer en zwoele stem.
 
Soms is het goed om een specifieke track een aantal keer opnieuw te luisteren, over een paar dagen gespreid.
Deze keer leg ik de details die me 'storen' (nu ja...) naast me neer. En wil ik m'n eerdere kritiek wat milderen. In tegendeel zelfs.
Gek genoeg ben ik enorme fan geworden van deze track. Al blijf ik wel bij het gegeven dat je hem opnieuw moet bekijken zonder al te veel te raken aan de essentie.
Maar al bij elkaar kom ik tot de volgende conclusie: Deze track een ongepolijst juweel!
En misschien verdien je imho wel die eerste plaats...
 
Dit is echt verrassend goed! Ik dacht even naar een vroeg numer van Davina Michelle te luisteren ;) Wel miste ik ergens nog een blèrende solo (gitaar / synth) halverwege, maar da's muggenziften.. Top track!
 
Soms is het goed om een specifieke track een aantal keer opnieuw te luisteren, over een paar dagen gespreid.
Deze keer leg ik de details die me 'storen' (nu ja...) naast me neer. En wil ik m'n eerdere kritiek wat milderen. In tegendeel zelfs.
Gek genoeg ben ik enorme fan geworden van deze track. Al blijf ik wel bij het gegeven dat je hem opnieuw moet bekijken zonder al te veel te raken aan de essentie.
Maar al bij elkaar kom ik tot de volgende conclusie: Deze track een ongepolijst juweel!
En misschien verdien je imho wel die eerste plaats...
Moet er van blozen, dank voor de mooie woorden!! En goed dat je nummers vaker dan 1x luistert.
 
Laatst gewijzigd:
Dit is echt verrassend goed! Ik dacht even naar een vroeg numer van Davina Michelle te luisteren ;) Wel miste ik ergens nog een blèrende solo (gitaar / synth) halverwege, maar da's muggenziften.. Top track!

Had ik toch de andere track moeten insturen, daar zit een blèrende gitaar in... :) bedankt voor je commentaar.
 
Mooie stem. Begon echt met een Bjork vibe. Ik vind de productie ook erg mooi. De zangeres vliegt echter hier en daar gierend de bocht uit en dat is best jammer. Kan je natuurlijk weinig aan doen met dit soort samenwerkingen. Goed gedaan hoor.

Klopt, blijft lastig om op afstand te werken met een zangeres. Ze had helaas ook niet zo'n goed opnameapparatuur, maar ik viel voor haar stem.
 
Heel mooi begin, wel met een beetje zoekende akkoorden en die lijken er niet echt uit te komen . Later vind ik de song een beetje in kracht inboeten als die uptempo beat er in komt. Rond de 2:30 vind ik die huppelbeat echt jammer.. lol.. nouja ik ben misschien te moeilijk
 
dit nummer kruipt inderdaad langzaam onder je huid, na herbeluisteren. mooi!
de vocals krijgen heel veel ruimte, en tegelijkertijd is de muziek meer dan present!
de muziek draagt, en tegelijkertijd -wederom- voegt toe. mooie balans, bizondere balans. simpel; elkaar versterkend. of beter: het timbre van haar stem, 'weerspiegelt' in de muziek, en spiegelt daarmee terug... (wat is dit voor een frasering?? is het te volgen?)
 
Mooie stem, dat is het eerste wat me pakt. Het begin vind ik beter dan wat daarna komt. Vanaf 2/3 pakt de plaat me weer. In het algemeen mis ik net iets in het geheel, kan even niet bedenken wat, wat het hoger zou laten scoren. Neemt niet weg dat ik er een aantekening van maak om later nog eens terug te luisteren. Tot nu toe scoort deze plaat als een van de hoogste voor mij.
 
Heel mooi begin, wel met een beetje zoekende akkoorden en die lijken er niet echt uit te komen . Later vind ik de song een beetje in kracht inboeten als die uptempo beat er in komt. Rond de 2:30 vind ik die huppelbeat echt jammer.. lol.. nouja ik ben misschien te moeilijk
Je ben helemaal niet te moeilijk, snap wat je bedoelt. Op den duur hoor je somminge dingen ook niet meer...toch vaker even in de ijskast leggen.
dit nummer kruipt inderdaad langzaam onder je huid, na herbeluisteren. mooi!
de vocals krijgen heel veel ruimte, en tegelijkertijd is de muziek meer dan present!
de muziek draagt, en tegelijkertijd -wederom- voegt toe. mooie balans, bizondere balans. simpel; elkaar versterkend. of beter: het timbre van haar stem, 'weerspiegelt' in de muziek, en spiegelt daarmee terug... (wat is dit voor een frasering?? is het te volgen?)
Mooie stem, dat is het eerste wat me pakt. Het begin vind ik beter dan wat daarna komt. Vanaf 2/3 pakt de plaat me weer. In het algemeen mis ik net iets in het geheel, kan even niet bedenken wat, wat het hoger zou laten scoren. Neemt niet weg dat ik er een aantekening van maak om later nog eens terug te luisteren. Tot nu toe scoort deze plaat als een van de hoogste voor mij.

Bedankt voor jullie + commentaar,
 
Poe hier zit zoveel moois in maar ook weer net niet dat ik bijna van in paniek raak
Het moet allemaal nog net even verder smelten en dan heb je echt een juweeltje!
 
De beste track die ik tot nog toe heb gehoord (heb er 25 achter de rug)! Echt heel goed gedaan, en ik vind de instrumentatie, het arrangement en de vocals heel goed bij elkaar passen! Complimentados!
 
Lekker nummer, vind de vocals soms niet helemaal klinken maar dat maakt de rest van de muziek ruimschoots goed. Knap stukje werk.
 
Heb me er minder aan geergerd dan aan de laatste Lp's van Adele. En smaakt.
Duim
 
Ha, mooi gedaan!

Goede mix, knap gearrangeerd. Zangstem moest ik even aan wennen, zo op de rand van wel-niet kop-stem.

En de climax blijft een beetje uit. Soit.

Ik ben echt een sucker voor dit soort akkoord-progressies, de kleine mineur-majeur verschuivingen daarbinnen, de dromerige synths, pop-sensibility.

Fijn hoor!
 
Back
Top