BasZiePee - Into Depth

Het luistert echt lekker weg! Er zijn van die compilaties met classy lounge beats waar dit echt tussen past. Vind je soepele hihats en je lage synth stab cool gedaan.
 
Mooie mix en mooie sounds. luistert lekker weg zoals een aantal forumgenoten ook zegt :) Misschien had er wel iets mogen gebeuren op gegeven moment wat de het iets meer een song maakt ipv een loop waar je dingen aan en uit zet.
 
Dank jullie allen voor jullie moeite om mijn track te luisteren! Over smaak valt niet te twisten en dat is mooi. Daarvoor ben ik ook op het forum. Voor ongebreidelde kritiek en voor complimenten.
 
Ik mis de "Peper" in het geheel. Echt zo'n nummer voor op een hip feestje. Klinkt wel lekker, maar er had voor mij iets meer variatie in mogen zitten.
 
Heerlijk nummer ,zie me al in een strandtent zitten met een lekker drankje met deze muziek op de achter grond. Heerlijk. er zit alleen een terugkomend plingeltje (start oa op 1.33) in wat mij langzaam gaat irriteren.
 
Groovy, mijn hoofd was 6 minuten lang mee aan het gaan met de beat! Er zijn waarschijnlijk wel mogelijkheden tot verbetering maar ik zou niet direct meer variatie aanraden. Sommige genres halen nu eenmaal hun kracht uit herhaling. Misschien wat ear candy hier en daar, misschien de break rond minuut 2 wat kaler maken om een enkel element in de spotlight te zetten, wie zal het zeggen :)
 
Past in mijn huidig herluisteren van Basic Channel / Jeff Mills et al, wat de lat wel gelijk onmogelijk hoog legt. Met een flinke dot goede mastering mag deze best veel langer duren, luistert lekker weg.
 
Deze track is prima voor in een mix, arrangement is gewoon af. Mij lijkt de Organ sound wel een beetje te resoneren, misschien iets van een Soothe of Smooth operator erop? Ik vind het een lekker nummer in ieder geval.
 
Hele lekkere mellow vibes laat je horen met deze track, stabs doen het toch lekker in zo'n track.
De basis vind ik lekker en 6 min lijkt lang maar ik denk als je een paar interessante chord changes erin gooit hier en daar dat deze track ook rustig nog een paar minuten langer kan zijn.
 
Back
Top