Talames - From here to you

Talames

Ingeburgerd
Lid sinds
10 januari 2016
Berichten
87
Locatie
Brussel


"From here to you", speciaal voor de SF contest wat ingekort en opgepoetst.
Zoals altijd ben ik weer enorm benieuwd naar ieders verassend eerlijke reacties!

Hopelijk veel luisterplezier.
 
Verrassend en catchy! Ik weet um nog niet zo goed te plaatsen, ik ga om nog eens op een ander moment luisteren. Vocals zijn erg gaaf btw.
 
Grappige track! Origineel. De melodie met dat chromatische looptje staat iets teveel los van de rest voor mijn gevoel. Is daar een andere reverb gebruikt? Ik vind dat bass soundje die de vocalen dubbelt erg mooi!
 
er zitten al in het begin wat schurende dingen in, het is niet zo lief...

en nu, tijdens het luisteren... mooie afwisselingen... zit niet 'eenduidig' in elkaar, wat ik wel mag.

o nice die vocals, zo op deze wijze, op de synthtoon... mooi!!


de produktie vind ik goed, is een onderdeel van het effekt van de track.

ja!

EDIT: 2e keer luisteren; heerlik. goed!!
 
De eerste keer luisteren vond ik m wat vlak, wat droogjes... maar ik las dat je m volgens Vink een tweede keer moet beluisteren en dan is ie echt een stuk beter. Klopt!
 
Grappige track! Origineel. De melodie met dat chromatische looptje staat iets teveel los van de rest voor mijn gevoel. Is daar een andere reverb gebruikt? Ik vind dat bass soundje die de vocalen dubbelt erg mooi!

Bedankt! Buiten wat EQ, compressie en de nieuwe Arturia Mello-fi alleen maar de standaard Ableton reverb en delay gebruikt, maar aangezien "droog" het woord is dat hier het meest terugkomt had dat wel wat meer mogen zijn misschien..

Leuk dat het hier en daar wel wat forumleden kan aanspreken!
 
Leuk, anders, catchy, waarom niet ? Kan het absoluut niet plaatsen (weet ook niets van al die stijlbenamingen die op dit forum genoemd worden), maar ga toch stemmen.:okdan:
 
ik vind m geinig!
dat stuk zang is prima

beetje sprankel nog in de mix toevoegen. Klinkt wat dof
 
wat een enorm catchy riedeltje zit hierin, het begint heel onopvallend en opeens gaat het loos, heb er van genoten!
 
Vet!! Had voor mij iets dynamischer gemogen. Hou van dit soort inzendingen.
 
Back
Top