Payt - Spacebike

Leuke track met veel verschillende invloeden uit verschillende periodes, voor Jarre en wat 80's maar ook knipoogjes naar latere muziek.
Ook lekker veel variatie en breakjes.
Bass en main melodie sounds staan voor mij wat te hard en hebben voor mijn gevoel een te breed frequentiebereik waardoor ze de rest van de mix een beetje opslokken.

Wat doet de Pro one in de track? Vooral de sound FX fills neem ik aan?
 
Dank je Monotron, ik waardeer je punten zeer! Inmiddels heb ik een nieuwe mix gemaakt van het nummer waar een aantal problemen zijn opgelost. Deze kan ik hier natuurlijk niet plaatsen, maar ik zal hem na de contest nog even op het forum gooien :)

De pro one doet de hoofdmelodie. De effecten zijn voornamelijk de B2600, die ook de bas voor zijn rekening neemt :)
 
Heel leuk deze! Catchy bass lijntje, boordevol met goede retro synth sounds, goede mix, dansbaar ook nog en valt veel in te ontdekken!
 
Dank je Monotron, ik waardeer je punten zeer! Inmiddels heb ik een nieuwe mix gemaakt van het nummer waar een aantal problemen zijn opgelost. Deze kan ik hier natuurlijk niet plaatsen, maar ik zal hem na de contest nog even op het forum gooien :)

De pro one doet de hoofdmelodie. De effecten zijn voornamelijk de B2600, die ook de bas voor zijn rekening neemt :)
Ah natuurlijk, FX had ik kunnen horen aangezien er af en toe S/H wordt gebruikt. Bass dacht ik al dat het de B2600 was.
Ben benieuwd naar je nieuwe versie.
 
Ik vind het een gaaf nummer en je merkt echt dat Payt meer een richting op gaat van soort Daft Punk achtige tracks met dit nummer. Het reperterende bevalt me wel aan dit nummer.
 
Back
Top