• Het stemmen voor de Synthforum Contest 2021 is begonnen.
    En dat mag je hier doen.

• Welkom terug op het vernieuwde Synthforum!
    Lukt het inloggen niet meer? Voer dan een wachtwoord reset uit via Wachtwoord vergeten.
    Krijg je geen e-mail van Synthforum als je je wachtwoord probeert te resetten (bij hotmail, live of outlook accounts)?
    Lees dan deze mededeling!

Payt - Spacebike

MonoTron

Initiating Sequence..
Leuke track met veel verschillende invloeden uit verschillende periodes, voor Jarre en wat 80's maar ook knipoogjes naar latere muziek.
Ook lekker veel variatie en breakjes.
Bass en main melodie sounds staan voor mij wat te hard en hebben voor mijn gevoel een te breed frequentiebereik waardoor ze de rest van de mix een beetje opslokken.

Wat doet de Pro one in de track? Vooral de sound FX fills neem ik aan?

payt

Enorm Lid
Dank je Monotron, ik waardeer je punten zeer! Inmiddels heb ik een nieuwe mix gemaakt van het nummer waar een aantal problemen zijn opgelost. Deze kan ik hier natuurlijk niet plaatsen, maar ik zal hem na de contest nog even op het forum gooien :)

De pro one doet de hoofdmelodie. De effecten zijn voornamelijk de B2600, die ook de bas voor zijn rekening neemt :)

jandojando

Stamgast
Heel leuk deze! Catchy bass lijntje, boordevol met goede retro synth sounds, goede mix, dansbaar ook nog en valt veel in te ontdekken!