NGNS-Sorites Paradox

NGNS

Ingeburgerd
Lid sinds
21 december 2018
Berichten
69
Locatie
Solms
Mijn inzending is een nummertje dat dit jaar is ontstaan. Ik hoop dat het jullie bevalt.

 
Lekker een beetje spacen op de achtergrond, daar is deze track uitstekend geschikt voor, maar om echt de aandacht te pakken, vind ik persoonlijk wat minder. Maar dat hoeft uiteraard ook helemaal niet, dus waarschijnlijk is eea helemaal prima zo, in het genre waar het onder valt.
 
Na ongeveer 3 minuten betrapte ik me erop dat ik keek hoe lang het nog zou duren... :P Niet mijn genre, maar kan wel horen dat het knap in elkaar zit
 
Mooi nummer maar mist voor mij wel wat afwisseling. Maar zet wel een erg lekker sfeer weg. Alles naar mijn idee goed in proportie.
 
Ik heb mij even in de titel verdiept. Als je met die kennis naar je nummer luistert dan komt de bedoeling wel over, maar (en nu ben ik wel wat streng) had ik het persoonlijk letterlijker uitgevoerd. Dus hoeveel nootjes/geluid kan je weglaten tot je kunt zeggen: dit is geen muziek meer. Je had dan aan het eind ook niet moeten uitfaden, bijvoorbeeld. Maar los van dit theoretisch gepraat, vind ik het wel een geslaagd nummer an sich.
 
Ja supergaaf. Mooie geluiden en compositie, en alles in balans. Goed gedaan. Heb genoten.

Hij zou wél iets vuiger mogen, af en toe.

Wat overdrive, hier en daar. Of af en toe een shot door een space echo. Zoiets.

En eens wat betreft de titel. Je haalt je dan direct een concept op de hals, eigenlijk.. en dan had je eigenlijk alleen maar mogen afbouwen, als ik het zo lees? Maar no biggie. 't Is dat @bijlevel het zei, anders was 't me niet opgevallen. :D

P.S. Wel een leuke paradox ey. Ik hou ervan. En kende 'm nog niet. Dus dank :okdan:
 
Weinig op aan te merken, hij kwam niet zo binnen dus ga 'm nog maar een keer beluisteren binnenkort.
 
ik verlang eigenlijk naar nog wat meer percussie. Zo van die dingen uit afrika of zo.
 
Ik heb mij even in de titel verdiept. Als je met die kennis naar je nummer luistert dan komt de bedoeling wel over, maar (en nu ben ik wel wat streng) had ik het persoonlijk letterlijker uitgevoerd. Dus hoeveel nootjes/geluid kan je weglaten tot je kunt zeggen: dit is geen muziek meer. Je had dan aan het eind ook niet moeten uitfaden, bijvoorbeeld. Maar los van dit theoretisch gepraat, vind ik het wel een geslaagd nummer an sich.

Dit vind ik wel een speciale reactie, bedankt voor het verdiepen in de naam van de titel.
Ja, ik vrees dat je daar wel eens gelijk in kunt hebben. De titel is niet geheel gekozen naar de exacte betekenis ervan. We zochten een passend alternatief voor onze "werktitel" en kwamen er zo op.
Nogmaals bedankt voor research en feedback. Misschien toch interessant eens een echte Sorites Paradox versie er van te maken.:)

Ook aan alle die hier hebben gereageerd: bedankt dat jullie de tijd hebben genomen! Zeker tips bij die we voor een eventuele 2e versie kunnen gebruiken.
 
Beginsound smelt ik al gelijk van (fluitachtige sample). Ritmisch mooi contrast met de vloeiende geluiden. Ik mis eigenlijk enkel hier en daar nog een zachte pad sound maar dat is maar detailgeneuzel.

:doei:
 
Back
Top