Mr_Synth - Melodic Electro Techno Vibe

Wat een dikke mix. Klinkt technisch echt super. Arrangement mist voor mij wat spanning / opbouw maar de klank is mega. Zeker een stem van mij!
 
Niet helemaal m'n genre, maar pfooehh knap werk..! Goed gedaan!

Smaak-dingetje: op 5'04" had er van mij nog een ride, open hihat, tamboerijn.. iets dergelijks.. in gemogen, om het hoogtepunt heel iets aan te dikken.

Maar petje af.

Spanningsboog-opmerkingen snap ik wel. Maar dat hoort er ook een beetje bij, denk ik, als ik soortgelijke releases hoor. Plus, in de DJ-set stijgt deze nog wat meer op.

Deze kan je uitbrengen, go for it! 8)
 
Laatst gewijzigd:
De drive van bas en drums in combinatie met de sequences/arps, aangevuld door de delays, maken dit toch wel tot een aangename track om naar te luisteren. Hij duurt inderdaad wel net ietsjes te lang maar dat neemt niet weg dat ik hem nog meermaals opnieuw zal beluisteren.

:doei:
 
Fijne track met een goed ritme en opbouw (rond 2:20 nog wat gas erop vond ik goed).
Mooie geluiden en een toffe (soms ook wat spannende) sfeer. Geen probleem met de lengte, tot het einde geluisterd.
Dus hij staat op mijn lijstje, stem dik verdiend!
 
Ja vet hoor. Is niet echt muziek die ik normaal luister, maar heb dit met plezier uitgeluisterd ondanks de lengte. Gave sounds, mooie dieptje, goeie mix en donker sfeertje. Top!
 
ja, erg goed gemaakt, ik ga dit nogmaals beluisteren, ik word niet geheel opgenomen door deze track. heeft zeker met de stemming (van de luisteraar) te maken.

en luister dit, nu, een dag later, wow dat knalt eruit.... klasse mix! klasse produktie! (en ik moet echt eens iets doen aan alle resonanties in mijn studio, i.e. losse spullen... och komt maar soms voor...).

puik werk! (puik? bedoel ik zéer positief)
 
Het eerste wat mij opvalt, is de dik klinkende mix. De sounds smelten goed samen en komen echt duidelijk naar voren op de momenten dat deze er tussenuit moeten steken. Voor mij is deze track vergelijkbaar met de andere inzending van deze contest: "Jason31 - Illusion". Dit begeeft zich op hetzelfde niveau qua professionaliteit en meetbaarheid met tracks in vergelijkbare genres.
 
Het eerste wat mij opvalt, is de dik klinkende mix. De sounds smelten goed samen en komen echt duidelijk naar voren op de momenten dat deze er tussenuit moeten steken. Voor mij is deze track vergelijkbaar met de andere inzending van deze contest: "Jason31 - Illusion". Dit begeeft zich op hetzelfde niveau qua professionaliteit en meetbaarheid met tracks in vergelijkbare genres.
Leuk dat je dit zegt, Mr. Synth en ik zitten bij dezelfde label en we hebben samen een track gemaakt die eind volgende week gereleased wordt.
 
Back
Top