Mr_Synth - Melodic Electro Techno Vibe

Mr_Synth

aka PAUL MCCAN
Lid sinds
16 oktober 2002
Berichten
922
Locatie
Amstelveen
Hi,

Hierbij mijn inzending voor dit jaar
Chimborazo - Melodic Electro Techno Vibe

Wat langer dan normaal dus niet te snel afhaken he *D

gr,
Paul

 
Ja hij is wat lang maar heeft wel een fijne vibe vind ik.
Goede sounds met hier en daar delay er op, het luistert lekker weg.
 
Fijne vibe. Percurssie is ook tof gedaan, er gebeurt. Panned geluidjes enzo, plezierig naar te luisteren.

Qua 'verhaaltje' vind ik het wat minder spannend. Er is niet echt een hook, of een buil-up en drop die genadeloos valt. Daardoor voelt het wat lang aan en kan hij voor mijn gevoel nog wat beter. Maar zeker een toffe track 👍
 
Goeie mix, lekker trippy sfeertje. Zou het goed doen op een psy festival op de alternatieve podia.
 
Wow, vette mix, heel clean en open, maar wel heel warm, ik vind het vrij profi klinken! Gave track hoor, sluit me wat dat betreft niet aan bij het commentaar van de rest, gebeurt voor mij genoeg in deze track. Niet elke track heeft zulke lange uitgemolken build-ups en drops nodig, sterker, ik vind het vrij vermoeiend met de hedendaagse tracks, eenheidsworst waarbij idereen hetzelfde kunstje toepast. Dus nix aan doen, deze is prima zo, mijn stem heb je.
 
Mooie dramatische desolate synths. Mooie ruimtelijkheid .Dit is een topper. Voor mij een SF award waardig. Want erg mooie synths. En het arrangement.. tja. Dat is gewoon het allermoeilijkste. Voor iedereen.
 
Knalt echt uit de kali's hier, uiterst dansbaar!
Ik moet nog maar eens heel goed gaan nadenken hoeveel stemmen ik ga uitbrengen, want dit is er zeker weer 1tje!
 
Wow, dit klinkt echt goed, fijne mix. Niet mijn muziek, waarschijnlijk toch mijn stem..
 
Back
Top