Quad - Vax21

Lekker benden. Ik vind de pb prima gelukt. Stem is ook leuk gedaan. Klinkt nog wel wat droog en zoals eerder gezegd demo achtig. Beetje meer ballen in de lage regionen zou hem zeker ten goede komen wat mij betreft. Hij is helaas ook erg snel voorbij.
 
Het tweede nummertje dat ik in de songcontest hoor dat rond de 1,5 minuten is. Toch wel een leuk idee, zo kun je veel stukjes in korte tijd toch helemaal luisteren:)
Dat is wel lekker hoor, geslaagd geinig stukje.
 
bedankt voor de leuke reacties (en adviezen aangaande gebruik pitchbend 8)). Heb afgelopen week ook nog corona opgelopen dus het nummer zal me wel even bijblijven. Valt gelukkig erg mee, met de omikron misschien geen vax22 meer nodig! Ga vanavond nog wat inzendingen luisteren, even op zoek naar dat andere nummer van 1.5 minuut.
 
Geinig en catchy, had nog wel wat meer in gezeten. Text op het einde is verrassend en grappig.
 
Alles is al beetje gezegd. Track met die bass nice. PB iets te veel. Gaat ook even vals op 0:36.
it's an acquired taste :P

qua pitch-benden is dit nog niks, luister i-night van the Units maar eens (synthpunk eind jaren 70, dat is gitaar spelen op de synth, erg cool)!

bedankt iedereen voor het reageren! Voor toekomstige inzendingen ga ik nog eens flink op productie en afwerking focussen.
 
Back
Top