Quad - Vax21

quad

Ingeburgerd
Lid sinds
23 januari 2011
Berichten
69
toch nog een corona nummer als tijdsdocument over de voortdurende onzekerheid.
Gemaakt met de neutron, wou altijd al eens een nummer maken met de pitch bend in de hoofdrol. In 1 take stond die erop

enjoy!

 
Grappig, maar het werkt voor mij niet helemaal. Die pitch bend werkt mij op den duur een beetje op de zenuwen. De mix kan wat mij betreft ook meer diepte hebben. Heel veel succes!
 
Die pitchbend in de hoofdrol kan best werken, maar een hoofdrol betekent niet direct dat je eea ook het hele nummer lang moet gebruiken. Ok je hebt er ook een break inzitten, en het is geen heel lang nummer, maar toch, net wat te prominent naar mijn idee. Verder wel een lekkere 80ties sound, het lijkt op iets, maar kom niet op de naam.
 
Ik vind die pb helemaal niet zo storend, doet het prima in deze track! Lekker op de achtergrond terwijl je in een 80's arcade hal een racespel speelt
 
Leuk nummer, klinkt nog wel erg demo achtig. En misschien toch die slide af en toe ook even uit zetten :) Wel grappig verder!
 
leuk nummer met name de vocals, de pitch maakt het voor mij wat zenuwachtig. maar zit verder goed in elkaar
 
Haha dat is nou de enige funktie die ook nooit heb uitgeprobeerd op mijn neutron
Veel te kort!
 
dit is interessant genoeg om benieuwd te zijn naar je andere muziek...
 
vind de bends een beetje te veel en de track te kort.
maar het klink wel lekker en het loopt lekker.
 
bedankt iedereen voor de reacties! Ik maak met mijn maat hoofdzakelijk gitaarmuziek (van enorm smerig/industrial tot surf maar ook acoustisch) met aanvulling van synths, maar heb ook een paar tracks met alleen synths. En als ik het productielevel van de andere inzendingen beluister is er zeker nog veel te winnen. Dit hele nummer zijn first takes only zonder sequencing, de zang heb ik naderhand gedaan en gedubbeld en bleek er wonderwel in te passen. Als de pitchbend niet doorloopt mis je opeens behoorlijk wat dus vandaar dat die doorgaat.
 
De pitch bend stoort net niet omdat het nummer kort is. Stem is op zich OK, maar ook hier geldt dat die te pruimen is omdat het nummer kort is. Dus voor mij als een soort start/aanzet voor een nummer OK, maar ook niet meer dan dat.
 
Oei dit doet mij heel erg aan een ander nummer denken waar ik nu even niet op kom. Laat het wel weten als ik het weet.
 
Back
Top